۱۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۳۱

شورای ائتلاف انقلاب اسلامی اعلام کرد؛

اسراییل با حمایت شیطان بزرگ در حال فاجعه آفرینی در دنیا است

اسراییل با حمایت شیطان بزرگ در حال فاجعه آفرینی در دنیا است

اردبیل-شورای ائتلاف استان اردبیل با صدور بیانیه ای در محکومیت جنایات صهیونیست ها اعلام کرد:رژیم وحشی وحیوان صفت اسرائیل باحمایت مستقیم و آشکار آمریکا به هرجنایتی در فلسطین اشغالی دست می زند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این بیانیه که بعدازظهر امروز منتشر شد، آمده است: جنایت اخیر صهیونیست های دَدمنش در حمله به کنسولگری ایران در سوریه و به شهادت رساندن جمعی از پاسداران و فرماندهان سپاه اسلام از جمله سرداران رشید جبهه های نبرد حق علیه باطل شهیدان محمد رضا زاهدی و سردار محمد هادی حاجی رحیمی و سید علی صالحی روزبهانی، برگ دیگری از جنایات روز افزون رژیم خون آشام و اشغالگر قدس شریف و حامیان آمریکایی و غربی آن است.

این بیانیه می افزاید: این رژیم وحشی و حیوان صفت، با حمایت مستقیم و آشکار آمریکا، بیش از ۶ ماه است که به هر جنایتی علیه مردم مظلوم فلسطین و کشورهای محور مقاومت در سوریه و لبنان و یمن دست زده و ناتوان از مقابله با رزمندگان خط مقدم نبرد، با قصد انتقام و گسترش دامنهٔ جنگ و با اقدامی تروریستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه حمله کرد.

شورای ائتلاف استان اردبیل با محکوم کردن این جنایات ضد بشری، از عموم مردم آگاه خواست؛ با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، به وظیفهٔ دینی، انسانی، وجدانی و عقلی خود عمل کنند.

کد خبر 6069337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha