۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۳۶

همزمان با روز جهانی قدس رقم خورد؛

خیزش طوفانی اردبیلی ها در حمایت از فلسطین مظلوم/غزه تنها نیست

خیزش طوفانی اردبیلی ها در حمایت از فلسطین مظلوم/غزه تنها نیست

اردبیل- همزمان با روز جهانی قدس خیزش طوفانی اردبیلی ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین حال و هوایی متفاوت به خود گرفته است و مردم با سردادن شعارهای حماسی اعلام می کنند که غزه تنها نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، با آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس در اردبیل مردم مؤمن و روزه دار این شهر برای ادای دین در دفاع ازمظلوم و اعلام برائت از ظالم به صحنه آمدند تا با خروش همیشگی مرگ بر صهیونیسم، مرگ بر آمریکا از شیطان بزرگ و قصاب روزگار اعلام بیزاری کنند.

راهپیمایی روز قدس در اردبیل و سایر شهرها از دقایقی پیش آغاز شده و شرکت کنندگان در حالی که با زبان روزه ندای الله اکبر و لااله الاالله سر می‌دهند از آمریکای حامی رژیم کودک کش صهیونیسم و جنایتکاران اروپایی اعلام تنفر کرده و مرگ و نابودی آنها را از خداوند متعال درخواست می‌کنند.

یکی از حاضرین در راهپیمایی در حالی که اشک بر چشمانش جاری شده بود، از فجایع غزه و رفح سخن به میان آورده و کشتار بیرحمانه کودکان، زنان و مردم بی پناه این سرزمین را تراژدی سخت و سنگین توصیف می‌کند.

احد مرادلو خاطرنشان کرد: جوامع جهانی و بین المللی و کشورهای عربی و اسلامی منطقه در برابر این جنایت جلادان سکوت مرگباری را اختیار کرده اند و حاضر نیستند در محکومیت رژیم جعلی صهیونیسم لب به سخن بگشایند.

هاجر سحرخیز دیگر شهروند حاضر در راهپیمایی روز جهانی قدس در اردبیل گفت: تنها خداوند می‌تواند قصاص این همه کشتار و خونریزی را از جلادان روزگار گرفته و آرامش بخش دل انسان‌های آزاده باشد.

این شهروند اردبیلی بیان کرد: به فرموده امام راحل اگر در این ۷۵ سال امت اسلامی عزم راسخ داشتند امروز نه تنها از رژیم غاصب صهیونیستی خبری نبود بلکه خاورمیانه در اوج آرامش، امنیت و توسعه قرار می‌گرفت.

وی افزود: آمریکا و اروپا همواره دوست دارند تا این منطقه در تلاطم و آشوب باشد چرا که بقای حیات آنها وابسته به این نابسامانی و به هم ریختگی است.

سران رژیم صهیونیستی امروز جمعه سیاه را تجربه می‌کنند

یکی دیگر از مؤمنان روزه دار اردبیلی که در این راهپیمایی حاضر شده در حالی که پرچم فلسطین اشغالی را در دست گرفته و پلاکارد نفرت از نتانیاهو را حمل می‌کند اعلام می‌کند؛ امروز امت اسلامی در دفاع از فلسطین حماسه‌ای می‌آفریند تا سران رژیم صهیونیستی جمعه سیاهی را برای خود تجربه کنند.

احمدرضا باقری بیان کرد: همه ما امروز آمده ایم تا این حقیقت را فریاد بزنیم که حق مظلوم گرفتنی است و عاقبت جهان نیز به دست مستضعفان و صالحان مدیریت خواهد شد.

در راهپیمایی روز قدس امسال با توجه به جنایت ۶ ماهه رژیم صهیونیستی در غزه و رفع و کشتار بیرحمانه بیش از ۳۶ هزار انسان بیگناه در این سرزمین اشغالی و جنایات این رژیم در حمله به کشورهای همسایه به ویژه به شهادت رسیدن چند تن از نظامیان کشورمان در سوریه با حمله ددمنشانه این رژیم به کنسولگری ایران حال و هوایی متفاوت دارد.

در مسیر راهپیمایی امسال در کنار تنوع دست نوشته‌ها، بنرها و پلاکاردها ایستگاه‌هایی نیز برای کودکان و نوجوانان و نسل جوان تدارک دیده شده تا بیشتر از گذشته با جنایت‌های ۷۵ ساله رژیم غاصب صهیونیستی آشنا شده و ماهیت پلید این رژیم را بشناسند.

کودکان حاضر در این غرفه‌ها و ایستگاه‌های نقاشی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به ویژه زنان و کودکان طراحی‌های زیبایی را داشته و آن را در معرض دید گذاشتند.

پخش سرودهای حماسی، کلیپ، تکاپوی عکاسان و تصویربرداران از ثبت صحنه‌ها و راهپیمایی مثال زدنی اردبیلی‌ها و صدور قطعنامه پایانی و سخنرانی راهپیمایی امسال در کنار حضور نمازگزاران در میعادگاه‌های نماز جمعه از جلوه‌های دیگر راهپیمایی روز قدس اردبیل است.

خیز طوفانی اردبیلی ها در حمایت از فلسطین مظلوم/غزه تنها نیست

روز قدس به هدف مشترک و صدای واحد در جهان تبدیل شده است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: روز قدس اکنون به اهداف مشترک و صدایی واحد در جهان اسلام در مقابل کفر و ظلم و ستم مبدل شده است.

حجت الاسلام حسن باقری در حاشه آغاز مراسم راهپیمایی روز قدس در اردبیل و در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به عنوان «روز جهانی قدس» توسط حضرت امام خمینینامگذاری شده است اکنون به اهداف مشترک و صدایی واحد در جهان اسلام در مقابل کفر و ظلم و ستم مبدل شده است.

وی با اشاره به اینکه این اهداف تا آزادی نهایی قدس شریف قبله اول مسلمین جهان ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: مسئله قدس مسئله جهانی، بین‌المللی و حقوق بشری است حقوقی که توسط یک عده چکمه‌پوش دجال غاصب به دست تطاول دولتی جعلی و رژیمی منحوس قرار گرفته و فقط تنها به جرم آزادی و آزادگی و حریت در زیر چکمه‌های پولادین استکبار جهانی مورد ضربه‌های مهلک و جنون‌آمیز صهیونیست‌های سفاک قرار می‌گیرند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: ما از عموم مردم مؤمن و روزه‌دار، کسبه و بازاریان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، جامعه روحانیت، فرهنگیان و دانشگاهیان، جامعه ورزشکاران، کارکنان متعهد ادارات، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان و خواهران همیشه در صحنه استان اردبیل برای شرکت در راهپیمائی روز جهانی قدس دعوت کرده ایم.

باقری با تاکید بر اینکه مردم با این حضور حمایت از مردم بی پناه و مظلوم فلسطین و وفاداری به آرمان‌های والای شهدا و امام راحل (ره) را به منصه ظهور می‌گذارند، تصریح کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسری استان رأس ساعت ۱۱ صبح آغاز خواهد شد.

باقری با اشاره به مسیرهای راهپیمایی در شهرستان اردبیل گفت: راهپیمایی از میدان شریعتی شروع و تا میدان مصلی با حضور خواهران و برادران ادامه خواهد داشت.

مردم ولایی و روزه دار اردبیل امروز نیز با حضور در راهپیمایی عظیم روز قدس باردیگر با اعلام نفرت و انزجار از رژیم غاصب و کودک کش صیهونیستی بر خروج این اشغالگران از فلسطین تاکید کرده و خواستار قطع همکاری و حمایت‌های کشورهای منطقه از اقدامات جنایتکارانه اسرائیل در غزه و رفح شدند.

کد خبر 6069738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha