۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۴۲

امام جمعه موقت زاهدان:

نان برخی در محرومیت سیستان و بلوچستان است

نان برخی در محرومیت سیستان و بلوچستان است

‌زاهدان- امام جمعه موقت زاهدان گفت: نان برخی از افراد در محرومیت و محروم ماندن سیستان و بلوچستان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین هادی رمضانی عصر یکشنبه در مراسم یادبود و گرامیداشت ۱۶ شهید حملات تروریستی راسک و چابهار که در محل حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان با حضور اقشار مختلف مردم و علمای شیعه و سنی، مسؤولان، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از خانواده شهدا برگزار شد، با محکوم کردن حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و اقدامات تروریستی چند روز گذشته در شهرستانهای راسک و چابهار افزود: در دنیا ما دو حزب داریم که یکی از آنها حزب الهی است و دیگری حزب شیطان است.

وی با بیان اینکه خدا همه را به حزب الهی دعوت می‌کند و حزب الله همیشه پیروز است، ادامه داد: حزب شیطان طرفداران خود را به گمراهی و ذلالت دعوت می‌کند و نتیجه اش جز خسران، چیزی نیست.

امام جمعه موقت زاهدان بیان کرد: باید بررسی کنیم که در جهان امروز چه کسانی منادیان حزب الله و چه کسانی منادیان حزب الشیطان هستند، تنها حکومتی که ندای اسلام و خدا را سر می‌دهد و انسان را به حزب الله دعوت می‌کند تنها و تنها جمهوری اسلامی ایران است هیچ حکومتی را در جهان نمی‌توانید پیدا کنید که شما را به حزب الله دعوت کند، در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی هم رهبری حزب شیطان را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه مردم جهان و جوامع باید یکی از این دو حزب را بپذیرند، تاکید کرد: در حال حاضر، بسیاری از کشورهای جهان از جمله کشورهای منطقه که از امکانات بسیار بالایی برخوردار هستند و می‌توانند از امکانات موجود خود برای کمک به مردم مظلوم فلسطین بهره ببرند، اما آنها را برای سرپا نگه داشتن رژیم غاصب اسرائیل هزینه می‌کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان، افزود: کسانی که به ندای شیطان و استکبار جهانی لبیک می‌گویند و در این مسیر قرار گرفته‌اند، از تمام ظرفیت خود برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به وقایع تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان خصوصاً حملات تروریستی چابهار و راسک در روزهای گذشته، با طرح سوالی گفت: چرا این ترورها و اقدامات تروریستی رخ می‌دهد و نمی‌خواهند سیستان و بلوچستان از محرومیت خارج شود؟.

حجت الاسلام و المسلمین رمضانی با اشاره به اینکه برخی نمی‌خواهند سیستان و بلوچستان به قطب اقتصاد جهانی تبدیل شده و از محرومیت خارج شود، گفت: برخی از صاحبان تریبون به جای بهره گیری از ظرفیتی که در اختیارشان قرار گرفته برای اغنای مردم، از این ظرفیت و فرصت در اختیار در راستای تضعیف قرآن کریم و سنت رسول الله (ص) بهره گیری می‌کنند، آیا آنان در سنوات اخیر با توجه به اقدامات استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی خصوصاً در فلسطین اشغالی، به خود اجازه داده‌اند تا برای مبارزه با آنان اعلام آمادگی کرده و یا اینکه در حال حاضر پیاده نظام آنان در منطقه به شمار می آیند؟.

وی تصریح کرد: در زمانی که تعدادی از نظامیان و مستشاران ایران اسلامی در حمله به کنسولگری ایران اسلامی در دمشق به شهادت می رسند و همه حواس‌ها و تمرکز بر روی این جریان هست، آیا اقدامات تروریستی در جنوب سیستان و بلوچستان غیر از منحرف سازی افکار به داخل کشور و خدمت به رژیم غاصب اسرائیل بوده است.

امام جمعه موقت زاهدان اضافه کرد: عده‌ای می‌گویند که برخی مناطق سیستان و بلوچستان به محل کار دیگران تبدیل شده و از این روند ابراز نارضایتی می‌کنند، این چه حرف ناپسند و ناصحیحی است؟، مگر بخشی از مردم استان در سایر استان‌های کشور در رشته‌های کشاورزی، اقتصادی، تجاری و غیره مشغول به کار نیستند؟، آیا این گونه حرف زدن منطقی است؟، چه منطقی در پشت این حرف‌ها غیر از تضعیف نظام و خدمت به دشمن قرار دارد؟

وی اظهار کرد: تمام همت و تلاش مسؤولان در راستای رشد و توسعه همه جانبه سیستان و بلوچستان است و در بخش‌های مختلف نمی‌توان زمان حال را با قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و یا اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد، نظام با همه گرفتاری‌ها، خدمات خود را به این خطه از کشور معطوف کرده و با این حال ما مطالبه می‌کنیم و این حق ماست، وظیفه نظام و مسؤولان است تا خدمات لازم را ارائه دهند و زیرساختهای مورد نیاز را تأمین کنند و منتی هم نیست اما بخش اعظم کار در اختیار کسانی است که این منطقه خدمت می‌کنند.

کد خبر 6072541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha