۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۵۲

در دیدار مدیرکل محیط زیست استان با فرماندار رزن عنوان شد؛

مدیریت پسماند رزن نیازمند عزم جدی مسئولان استانی

مدیریت پسماند رزن نیازمند عزم جدی مسئولان استانی

همدان-فرماندار رزن از مدیریت پسماند شهرستان به عنوان اولویت جدی شهرستان نام برد و گفت: نیازمند عزم جدی دولت و مدیریت محیط زیست شهرستان و استان در بحث مدیریت پسماند هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، در دیدار نوروزی محمدی مدیرکل محیط زیست استان همدان و هیأت همراه با فرماندار رزن که در محل فرمانداری صورت گرفت محمدی ضمن تشکر از توجه و نگاه ویژه فرماندار شهرستان رزن به محیط زیست بر حفظ و رعایت نکات زیست محیطی تاکید کرد و افزود؛ نیازمند حمایت و همراهی صنایع بزرگ در مدیریت پسماند شهرستان رزن هستیم.

علی اصغر غفاری آثار، فرماندار رزن نیز از مدیریت پسماند شهرستان به عنوان اولویت جدی شهرستان نام برد و افزود نیازمند عزم جدی دولت و مدیریت محیط زیست شهرستان و استان در بحث مدیریت پسماند هستیم و لازم است تا محیط زیست استان با تدابیر ویژه نسبت به تأمین خودرو برای انتقال پسماند بخش سردرود و بغراطی به سایت زباله را در دستور کار قرار دهد.

در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده پیرامون مسائل زیست محیطی و کمربند سبز شهرستان رزن ارائه شد و دکتر مریم محمدی مدیرکل محیط زیست استان همدان از زحمات و تلاش‌های زیست محیطی فرماندار شهرستان رزن تقدیر کرد.

کد خبر 6073084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha