۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۵۸

رییس پلیس راه گیلان خبر داد؛

اعمال محدودیت های ترافیکی در ۲ محور گیلان

اعمال محدودیت های ترافیکی در ۲ محور گیلان

رشت- رییس پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس برای تعطیلات پیش رو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ جاور صفاری در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به حجم فزآینده سفر در تعطیلات عید سعید فطر و همچنین تعطیلات پایان هفته و به منظور افزایش ظرفیت تردد در محورهای مواصلاتی، تسهیل در عبور و مرور و ارتقا ضریب ایمنی، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روزهای ۲۱، ۲۲، ۲۳ و ۲۴ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ در محور قدیم «رشت -قزوین» ممنوع می‌باشد.

رئیس پلیس راه استان گیلان تصریح کرد: همچنین در محور «اردبیل - آستارا» و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روزهای ۲۱، ۲۲، ۲۳ و ۲۴ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ممنوع است.

این مقام انتظامی در پایان بیان کرد: در صورت عادی بودن وضعیت تردد در محورهایی که در آن محدودیت ترافیکی پیش‌بینی شده ضمن اطلاع‌رسانی نسبت به عدم اجرای محدودیت در تاریخ‌های در نظر گرفته اقدام خواهد شد.

کد خبر 6073540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha