۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۰۸

معاون اقتصاد و دارایی یزد:

مجوزهای کاغذی کسبه یزدی فقط تا ۲۵ اردیبهشت اعتبار دارد

مجوزهای کاغذی کسبه یزدی فقط تا ۲۵ اردیبهشت اعتبار دارد

یزد- معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با اشاره به اینکه مجوزهای کاغذی باید الکترونیکی شوند، از تمدید مهلت مجوزهای کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت خبر داد.

سعید نورایمانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مهلت تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی کسب و کار یا شناسه یکتا تا ۲۵ اردیبهشت از سوی هیأت مقررات‌زدایی تمدید شده است، گفت: صاحبان کسب و کار تا تاریخ یاد شده مهلت دارند در این زمینه اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه بعد از این مهلت مجوزها قدیمی و فاقد شناسه یکتا از نظر قانونی اعتبار ندارد و این نوع کسب و کارها فاقد مجوز محسوب می‌شوند، تصریح کرد: علی رغم اطلاع رسانی‌های انجام شده هنوز بسیاری از کسبه برای تبدیل مجوزهای خود از کاغذی به الکترونیکی اقدامی نکرده‌اند از این رو از تمامی صاحبان مشاغل، اصناف، کسبه و بازاریان استان یزد می‌خواهیم برای جلوگیری از ایجاد مشکل در دریافت خدمات بانکی، بیمه‌ای، مالیاتی و … هر چه سریع‌تر نسبت به الکترونیکی کردن مجوزهای کسب و کار خود اقدام کنند.

وی عنوان کرد: صاحبان کسب و کار برای انجام این کار باید به درگاه ملی مجوزها به نشانی mojavez.ir مراجعه نمایند و داشتن شماره پشت کارت ملی، شماره جواز کسب و کار و کدپستی محل کسب و کار برای فرایند الکترونیکی شدن الزامی است و این فرایند در کوتاه‌ترین زمان ممکن قابل انجام است.

کد خبر 6093380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha