۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۹

مسلم اولادقباد در گفت‌وگو با مهر:

باید در شان تیم ملی از فوتسال حمایت شود/ قهرمانی فوق العاده بود

باید در شان تیم ملی از فوتسال حمایت شود/ قهرمانی فوق العاده بود

ملی پوش تیم ملی فوتسال با بیان اینکه این تیم باید حمایت شود، گفت: توقع داریم تا در حد شأن و شخصیت تیم ملی فوتسال ایران که قهرمان آسیا شده از این تیم حمایت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا موفق شد به عنوان قهرمانی دست یابد تا برای سیزدهمین بار به این عنوان قهرمانی در قاره کهن دست یابد. مسلم اولاد قباد یکی از بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران در این مسابقات بود که پس از پایان جام ملت‌های آسیا به اسپانیا بازگشت تا در ترکیب تیم مایورکا پالما قرار گیرد.

اولاد قباد روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت نیز در فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا در ترکیب پالما برابر بارسلونا به میدان رفت و تیمش موفق شد این بازی را با نتیجه ۵ بر یک پیروز شود تا برای دومین سال متوالی بر سکوی نخست اروپا بایستد.

مسلم اولادقباد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص مسابقات جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: جام ملت‌های آسیا از این حیث که انتخابی جام جهانی نیز به شمار می‌رفت بسیار حساس و مهم بود و شگفتی آن هم عدم صعود ژاپن از مرحله گروهی بود که این تیم نتوانست جواز حضور در جام جهانی را هم نیز به دست آورد.

سطح جام ملت های امسال بالاتر از سال های گذشته بود

او ادامه داد: ما برای جواز حضور در جام جهانی و همچنین جبران ناکامی در قهرمانی دوره قبل پا به مسابقات گذاشته بودیم و خدا را شکر هم توانستیم نتیجه دوره قبل را جبران کنیم و به قهرمانی برسیم. سطح جام ملت‌های امسال نسبت به سال‌های گذشته بسیار بالاتر بود و در این چند ساله تیم‌های آسیایی پیشرفت‌های زیادی کرده‌اند و مربیان بزرگی را به خدمت گرفته‌اند و همه برای کسب بهترین نتیجه پا به مسابقات گذاشته بودند و همین موضوع باعث شد سطح رقابت‌ها خیلی بالا باشد.

باید در شان تیم ملی از فوتسال حمایت شود/ قهرمانی فوق العاده بود

مقابل ازبکستان اذیت شدیم

او افزود: به نظرم سطح ازبکستان از سایر تیم‌ها بالاتر بود و این تیم واقعاً کیفیت بالایی داشت؛ در دیداری که برابر این تیم داشتیم بازیکنانشان کار را برای ما سخت کردند، در دیدار فینال هم تجربه ما به تیم تایلند غلبه کرد و توانستیم قهرمان آسیا شویم.

قهرمانی با پالما مهم ترین جامی بود که تاکنون کسب کرده ام

لژیونر فوتسال ایران در رابطه با قهرمانی با مایورکا پالما در لیگ قهرمانان اروپا گفت: خدا را شاکرم که برای دومین بار توانستم با پالما قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوم و این عنوان مهم‌ترین قهرمانی دوران حرفه‌ای من بوده است و این موضوع کاملاً با تیم ملی فرق دارد چون به دست آوردن یک جام ملی خیلی متفاوت است.

اولادقباد خاطرنشان کرد: در دیدار اول برابر بنفیکا اذیت شدیم، کیفیت بازیکنان این تیم خیلی خوب بود اما خدا را شکر توانستیم در پاورپلی بازی را به سود خود به پایان برسانیم. اهالی فوتسال می‌دانند که بارسلونا بهترین تیم جهان است و همیشه بازیکنان برتر در این تیم حضور دارند. در دیدار برابر بارسلونا توانستیم از موقعیت‌های خود نهایت استفاده را ببریم و قهرمان اروپا شویم.

باید در شان تیم ملی از فوتسال حمایت شود/ قهرمانی فوق العاده بود

پزشکان گفتند اگر بازی کنم مصدومیتم تشدید می شود

او خاطرنشان کرد: جا دارد تا از تمام مردم ایران بابت پیام‌های محبت آمیزی که برای من فرستادند، تشکر کنم. پیش از آغاز جام ملت‌ها از ناحیه همسترینگ با مصدومیت رو به رو بودم و شرایط سختی را داشتم و پزشکان به من اعلام کرده بودند که اگر در جام ملت‌ها بازی کنی مصدومیتت تشدید خواهد شد اما من برای کمک به تیم ملی این خطر را به جان خریدم و با تلاش همه بازیکنان و اعضای تیم توانستیم به مقام اول برسیم. من پیش از جام ملت‌ها تمرین کافی نداشتم و بازی کردن در آن تورنمنت پرفشار باعث افت بدنی من شد اما اکنون شرایط بهتری دارم و امیدوارم همیشه بتوانیم دل مردم ایران را شاد کنیم.

یک فصل دیگر با پالما قرارداد دارم اما...

اولادقباد در پاسخ به سوالی مبنی بر مدت زمان قرارداد خود با باشگاه پالما گفت: من یک فصل دیگر با پالما قرارداد دارم اما به دلیل دور بودن از خانواده و مشکلات روادید صحبت‌هایی را با باشگاه انجام داده‌ام اما هنوز به نتیجه‌ای نرسیدم و انشاالله هر چه که خیر است برای من پیش بیاید و بتوانم یک تصمیم خوب بگیرم.

او در رابطه با آینده فوتسال ایران گفت: جوانان خوبی به تیم ملی اضافه شده‌اند و تیم ملی در هر تورنمنتی که شرکت کرده بهترین عملکرد را داشته است. به نظرم فوتسال ایران جای پیشرفت بیشتر دارد و کشورهای آسیایی به دنبال ورود مربیان بزرگ در تیم‌های خود هستند و ما هم این پتانسیل را داریم که در جام جهانی بتوانیم یکی از بهترین نتایج خود را کسب کنیم و انشاالله با برنامه‌ریزی‌های مناسب نتایج درخشانی کسی خواهیم کرد.

توقع داریم تا در حد شأن تیم ملی از آن حمایت شود

بازیکن تیم ملی فوتسال در خصوص انتظارات ملی‌پوشان از مسئولان برای تقویت تیم ملی گفت: توقع داریم که در شأن تیم ملی فوتسال از ما حمایت شود. اگر به دنبال نتیجه‌گیری در جام جهانی هستیم باید از الان به دنبال برگزاری دیدارهای دوستانه با تیم‌های بزرگ باشیم تا تجربه بازیکنان بیشتر شود. دیدار با تیم‌های بزرگ به تیم ملی در جام جهانی کمک خواهد کرد. قول‌هایی که داده‌اند برای پاداش هنوز عملی نشده و انشاالله پاداشی که در نظر می‌گیرند در حد شأن و شخصیت تیم ملی باشد.

کد خبر 6100557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha