۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۵۵

با حضور وزیر علوم؛

مراسم تجلیل از برگزیدگان المپیاد علمی دانشجویی برگزار شد

مراسم تجلیل از برگزیدگان المپیاد علمی دانشجویی برگزار شد

مراسم تجلیل از برگزیدگان دوره های بیست و هفتم و هشتم المپیاد علمی دانشجویی کشور با حضور وزیر علوم، رییس سازمان سنجش آموزش کشور و استادان و برگزیدگان این المپیاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی صدر، معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش در این مراسم گفت: در سال ۱۳۷۵ این المپیاد با ۶ رشته و در سال ۱۴۰۳ با ۲۳ رشته برگزار شد. داوطلبان علاقه مند برای شرکت در المپیاد علمی دانشجویی که هم زمان با آزمون کارشناسی ارشد است باید به سایت سنجش مراجعه کنند و با تکمیل فرم ثبت نام و تأیید گزینه علاقه مند به شرکت در المپیاد علمی دانشجویی اقدام به شرکت در آزمون کرده و شانس خود را برای قبولی در المپیاد علمی دانشجویی بسنجند.

وی افزود: پس از اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد سازمان سنجش ۱۵ نفر برتر رشته‌های ۲۴ گانه المپیاد دانشجویی با توجه به بالاترین نمره علمی کسب شده در آزمون ارشد (بدون احتساب معدل) معرفی می‌شوند.

صدر ادامه داد: این المپیاد در ۱۰ دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه مازندران، دانشگاه تبریز، دانشگاه بوعلی سینا همدان، دانشگاه رازی کرمانشاه، دانشگاه اصفهان، دانشگاه شیراز، دانشگاه باهنر کرمان، دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

کد خبر 6100565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha