۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۱۲

رییس ستاد انتخابات مازندران:

زمان رای گیری در حوزه انتخابیه قائمشهر پایان یافت

 زمان رای گیری در حوزه انتخابیه قائمشهر پایان یافت

ساری- رییس ستاد انتخابات مازندران از پایان زمان رای گیری مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ خبر داد.

قاسم گرجی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به اینکه از ساعت قانونی، دو مرحله مهلت قانونی رأی گیری تمدید شده بود اما تمدید مجدد طبق ابلاغ وزیر کشور به استانداران واگذار شده است.

وی افزود: در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ، زمان رأی گیری ساعت ۲۲ به پایان رسید اما به استناد ماده ۱۲ انتخابات مجلس، رأی گیری از افرادی که تا قبل از پایان مهلت قانونی اخذ رأی در شعبه حاضر هستند، ادامه خواهد داشت.

وی گفت: افراد باید به داخل شعبه هدایت و رأی گیری از آنان انجام شود.

رئیس ستاد انتخابات مازندران از مردم خواست به گمانه‌زنی‌ها و پیش‌بینی‌های غیررسمی در محافل انتخاباتی یا فضای مجازی توجه نداشته باشند و ادامه داد: با توجه به تمام‌الکترونیکی برگزار شدن انتخابات در حوزه انتخابیه قائمشهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه شمالی و سوادکوه بلافاصله پس از پایان زمان رأی‌گیری، نتیجه هر شعبه اخذ رأی به فرمانداری‌ها و سپس به ستاد انتخابات ارائه می‌شود و از طریق رسانه‌های رسمی به اطلاع مردم خواهد رسید.

کد خبر 6102614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha