۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱:۰۰

فرمانده سابق منطقه دوم ندسا:

ایران در محاسبات جهانی به‌عنوان یک قدرت بزرگ شناخته می‌شود

ایران در محاسبات جهانی به‌عنوان یک قدرت بزرگ شناخته می‌شود

بوشهر- فرمانده سابق منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: پنج قدرت موشکی در عملیات وعده صادق مشارکت داشتند ولی ایران اسلامی در این عملیات پیچیده سربلند بیرون آمد و ابهت اسرائیل در هم شکسته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار پاسدار رمضان زیراهی جمعه‌شب در مراسم یادواره ۱۶ شهید روستای فقیه حسنان اظهار داشت: حضور شما در این مراسم به دعوت شهدا بوده و اگر شهدا شما را دعوت نمی‌کردند قطعاً در اینجا حضور نداشتید.

فرمانده سابق منطقه دوم نیروی دریایی سپاه افزود: شهدا انسان‌های ویژه بودند و آنها زنده هستند و ناظر بر اعمال ما می‌باشند.

زیراهی ادامه داد: خانواده‌های شهدا یاد کنید و از صبر و استقامت آنها باید تجلیل شود.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا اجر زیادی نزد خدا دارند، بیان کرد: شهید منزلت بالایی نزد خدا دارد و عزت نظام بواسطه خون شهدا است.

ایران در محاسبات جهانی به‌عنوان یک قدرت بزرگ شناخته می‌شود

زیراهی تصریح کرد: خانواده شهدا چشم و چراغ ما هستند و اگر می‌بینیم در دنیا عزتمند هستیم بواسطه خون شهدا است.

وی بیان کرد: در عملیات وعده صادق با کل دنیای استکبار درگیر شدیم و آمریکایی‌ها فرماندهی را به عهده گرفتند ولی عزتی که شهدا برای ما آفریدند اسرائیل باید تنبیه شود.

زیراهی اضافه کرد: دشمنان هر چه در توان داشتند وارد میدان کردند و شش لایه پدافندی ایجاد کردند و سیستم‌های مقابله با موشک در منطقه قرار دادند و شناورهای پیشرفته جنگی در دریای سرخ و مدیترانه گذاشتند.

وی یادآور شد: پنج قدرت موشکی در عملیات وعده صادق مشارکت داشتند ولی ایران اسلامی در این عملیات پیچیده سربلند بیرون آمد و دو نقطه اصلی اسرائیل علی رغم حفاظت بالایی که از آنها می‌شد موشک باران شد.

فرمانده سابق منطقه دوم نیروی دریایی سپاه خاطر نشان کرد: امروز حقیقتاً توانمند و یک ابرقدرت در منطقه هستیم و این موضوع دشمنان می‌دانند.

وی گفت: امروز ما در منطقه قدرت بازدارندگی و دفاعی و اطلاعاتی بی نظیری داریم.

زیراهی یادآور شد: امروز به برکت خون شهدا قدرت مند هستیم که دنیا مجبور است ما را به عنوان یک قدرت در محاسبات خود در نظر بگیرد.

کد خبر 6102687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سمیه IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
      0 5
      ما باید سلاح هسته ای بسازیم تا امنیت کشور حفظ شود