۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲:۰۱

بر اساس نتایج غیر رسمی؛

ابراهیم فهیمی هفتمین منتخب استان اردبیل در مجلس

ابراهیم فهیمی هفتمین منتخب استان اردبیل در مجلس

پارس‌آباد _ ابراهیم فهیمی گیگلو با کسب اکثریت آرا به عنوان هفتمین منتخب استان اردبیل راهی بهارستان شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس اخبار دریافتی از منابع موثق ابراهیم فهیمی گیگلو در دور دوم انتخابات حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز توانست با کسب ۴۸ هزار و ۶۳۰ رأی از رقیب پیشی گرفته و منتخب مجلس دوازدهم شود.

امیدعلی رعنایی نیز دیگر نامزد مرحله دوم در حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز با کسب ۳۸ هزار و ۴۲۲ رأی نتوانست برای بار سوم نیز از رقبا پیشی گرفته و بهارستان نشین شود.

با پیروزی ابراهیم فهیمی گیگلو تکلیف هر هفت نماینده مردم استان اردبیل در مجلس مشخص شد تا هفتم خرداد شاهد راهیابی این ۷ منتخب به مجلس باشیم.

ترکیب ۷ نفره منتخبین استان در مجلس دوازدهم متشکل از علی نیکزاد ثمرین، صدیف بدری و احد بیوته از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین، بابک رضازاده از حوزه مشگین‌شهر، وحید کنعانی از حوزه انتخابیه خلخال و کوثر، محمد خوش سیما از حوزه انتخابیه گرمی، ابراهیم فهیمی گیگلو از حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندور هستند.

کد خبر 6102701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مغان IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
      1 4
      تبریک به مردم تلاش گر مغان ، انشالله این انتخاب برای ساحل نشینان ارس خوش یمن باشد
    • یاسین IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
      2 1
      کاش تدابیری اندیشیده شود تا کسانی رای دهند که به بلوغ فکری رسیده و از بینش درستی بهره مند هستند رای گیری با روش فعلی ما را از رسیدن به مدینه ی فاضله باز خواهد داشت .حیف از فرصت هایی که در این ۴۶ سال از دست دادیم این را بسیاری ها شاید در آخرت درک کنند ولی افسوس من امروز از این درد عظیم دارم آب میشوم!