۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۳۸

استاندار مرکزی:

فعالان اقتصادی در مرکزی مجوز کسب و کارهای خود را الکترونیکی کنند

فعالان اقتصادی در مرکزی مجوز کسب و کارهای خود را الکترونیکی کنند

اراک- استاندار مرکزی گفت: فعالان اقتصادی به ویژه اصناف نسبت به الکترونیکی کردن مجوزهای کسب و کارهای خود در اسرع وقت اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، استاندار مرکزی اظهار کرد: رویکرد محوری دولت سیزدهم به فعالیت‌های بخش خصوصی تسهیلگری است که در این راستا به واسطه تعامل و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی و بخش خصوصی، گام‌های مؤثری برداشته شده است.

وی افزود: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هر هفته برگزار و مشکلات مالیاتی فعالان اقتصادی با جدیت پیگیری و در سفر پیش روی وزیر اقتصاد و دارایی به استان مرکزی مطرح می‌شود.

استاندار مرکزی گفت: فعالان اقتصادی به‌ویژه اصناف استان در تبدیل مجوز کاغذی به مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) از برنامه عقب هستند و از ۲۶ اردیبهشت با محدودیت‌هایی در کسب و کار مواجه می‌شوند که انتظار است نسبت به الکترونیکی کردن مجوز خود در سامانه mojavez.ir و در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهند.

مخلص الائمه تاکید کرد: با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، مطابق قانون تمام کسب و کارها تا ۲۵ اردیبهشت باید مجوز خود را الکترونیکی کنند و پس از آن تمامی خدمات دولتی و بانکی فقط با داشتن مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) ارائه می‌شود.

کد خبر 6102705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha