۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۶:۵۸

امینی عنوان کرد؛

بررسی چالش‌های طب انتقال خون در کنگره بین‌المللی تهران

بررسی چالش‌های طب انتقال خون در کنگره بین‌المللی تهران

رئیس موسسه عالی آموزشی پژوهشی طب انتقال خون، برگزاری کنگره بین المللی طب انتقال خون را فرصتی برای تبادل دانش و تجربه میان کشورهای منطقه و متخصصان طب انتقال خون دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، صدیقه امینی، با اشاره به تجارب موفق کنگره‌های پیشین طب انتقال خون، گفت: پنجمین کنگره بین المللی طب انتقال خون در روزهای ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود.

وی در مورد اهداف این کنگره افزود: تبادل اطلاعات در زمینه آخرین دستاوردهای علمی طب انتقال خون میان شرکت کنندگان، سازمان انتقال خون، مؤسسه و کشورهای منطقه و سخنرانان یکی از اهداف این همایش است.

امینی ادامه داد: همچنین معرفی و به اشتراک گذاری توانمندی‌ها و دستاوردهای انتقال خون کشورمان به کشورهای منطقه و بهره مندی مردم ما و کشورهایی که با آنها در تعامل هستیم از دانش و خدمات انتقال خون و تبادل علمی و توانمند سازی دو سویه از دیگر دستاوردهای مورد انتظار این کنگره است.

وی افزود: در این سمینار در مورد چالش‌های مدیریت مراکز انتقال خون و بانک خون و مراکز درمانی، بحث و تبادل اطلاعات خواهد شد.

امینی، ارتباط علمی با دانشمندان و صاحب نظران طب انتقال خون را از دیگر اهداف این سمینار خواند و گفت: با توجه به شرایط فعلی جهان و چالش‌ها و مشکلات خصوصاً در منطقه غرب آسیا، تعداد سخنرانان حضوری محدود است و سخنرانان خارجی اغلب آنلاین هستند و تعدادی از صاحب نظران انتقال خون کشورهای مختلف در سطح مدیریت ارشد نیز در این سمینار حضور پیدا می‌کنند.

وی، ارتقای فرایندهای کاری انتقال خون از طریق تبادل اطلاعات مراکز انتقال خون و بانک خون‌های ایران و کشورهای منطقه را از دیگر اهداف کنگره دانست.

کد خبر 6102711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha