۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۲۸

پس از آدام درایور؛

آستین باتلر به بازیگران «مخمصه ۲» پیوست

آستین باتلر به بازیگران «مخمصه ۲» پیوست

آستین باتلر در «مخمصه ۲» به کارگردانی مایکل مان بازی خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورلد آف ریل، آستین باتلر در حال مذاکره نهایی است تا در فیلم دوم «مخمصه» به کارگردانی مایکل مان نقش‌آفرینی کند و ایفاگر شخصیتی شود که وال کیلمر در «مخمصه» سال ۱۹۹۵ ایفا کرد.

باتلر یک بازیگر با استعداد است که نامزدی اسکار را برای «الویس» به دست آورد و تابستان امسال در «دوچرخه سواران» جف نیکولز دیده می‌شود.

پیشتر گفته شده بود آدام درایور که در فیلم «فِراری» مان نقش اول را داشت، به احتمال زیاد نقش نیل مک کاولی (که در فیلم اصلی توسط رابرت دنیرو بازی شد) را بازی می‌کند. از دیگر بازیگرانی که گفته می‌شود نقش‌هایی در این دنباله دارند آل پاچینو و آنا د آرماس هستند.

مایکل مان تاکنون تمایلی به تایید هیچیک از بازیگرانی که در دنباله فیلمش بازی خواهند کرد، نداشته است. گفته می‌شود در حالی که آغاز فیلمبرداری برای ماه نوامبر امسال پیش‌بینی شده، اما هنوز تاریخ دقیقی برای شروع تولید «مخمصه ۲» وجود ندارد.

از آنجا که قرار است باتلر در فیلم «دزدی دستگیر شده» آرونوفسکی در ماه سپتامبر جلوی دوربین برود بنابراین به احتمال زیاد او در این 2 فیلم پشت سر هم بازی می‌کند.

ژانویه گذشته، مان گفت که می‌خواهد «مخمصه ۲» را به صورت فیلم بسازد نه به صورت دیجیتالی و این کاری است که وی از همان سال‌ها تاکنون انجام نداده است. «فراری» که سال پیش دیده شد، نخستین فیلم او پس از «کلاه سیاه» در سال ۲۰۱۵ بود.

گفته شده اقبال زیادی برای این فیلم وجود دارد و برادران وارنر آماده است بودجه زیادی را صرف این دنباله کند. تقریباً همه بازیگران جوان مشهور تلاش کرده‌اند تا در فیلم مان بازی کنند که چانینگ تاتوم و جرمی آلن وایت از آن جمله‌اند.

«مخصمه ۲» یا «هیت ۲» اقتباسی از رمان منتشر شده خود مان است که آگوست ۲۰۲۲ به پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز بدل شد و در واقع ادامه حماسه «هیت» است. داستان فیلم دوم هم قبل و هم بعد از نسخه اصلی اتفاق می‌افتد و با استفاده از فلاش‌بک‌های مشابه قسمت دوم «پدرخوانده»، تا حد زیادی بر شخصیت وینسنت هانا (آل پاچینو) و شیهرلیس (وال کیلمر) تمرکز دارد.

کد خبر 6102799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha