۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۱۲

فرماندار اصفهان:

همکاری جهادکشاورزی مقدمه هوشمندسازی میادین تره بار است

همکاری جهادکشاورزی مقدمه هوشمندسازی میادین تره بار است

اصفهان- فرماندار اصفهان گفت: جهاد کشاورزی با همکاری صنف نسبت به بررسی شناسه گذاری محصولات کشاورزی اقدام نمایند، چراکه مقدمه‌ای برای هوشمند سازی نیز هست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان صبح شنبه در جلسه هوشمندسازی میادین میوه و تره بار با بیان اینکه هوشمندسازی طبق قواعد منطقی انجام می‌شود و نباید نظارت محور باشد، اظهار کرد: نقش مشخصی برای هر یک از مشاغل در میادین میوه و تره بار تعریف شده که باید در فرآیند هوشمندسازی لحاظ شوند.

فرماندار اصفهان افزود: هوشمندسازی باید مرحله به مرحله، غرفه به غرفه، و با رفع نواقص و اشکالات انجام گردد و در این راستا از تجربیات دیگران استفاده شود.

احمدی عنوان کرد: جهاد کشاورزی با همکاری صنف نسبت به بررسی شناسه گذاری محصولات کشاورزی اقدام نمایند، چراکه مقدمه‌ای برای هوشمند سازی نیز هست.

وی در ادامه افزود: تدابیر لازم جهت هماهنگی دستگاه‌های ذی ربط برای تأمین زیرساخت‌های فیزیکی و محتوایی برای انجام هوشمندسازی میادین میوه و تره بار اتخاذ شود.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: با هماهنگی سازمان میادین میوه و تره بار و اتحادیه، فرآیند هوشمندسازی با یک غرفه و تعداد کمی محصول آغاز شود و در این راستا، مشوق‌هایی نیز پیش بینی شود.

کد خبر 6102861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha