۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۰۵

رییس دفتر تخصصی هنرهای نمایشی شهرداری اصفهان:

فراخوان «جشنواره نقالی و پرده خوانی غدیر» در اصفهان اعلام شد

فراخوان «جشنواره نقالی و پرده خوانی غدیر» در اصفهان  اعلام شد

اصفهان - رییس دفتر تخصصی هنرهای نمایشی شهرداری اصفهان از برگزاری جشنواره نقالی و پرده خوانی غدیر در اصفهان خبر داد و گفت: این جشنواره از ۲۹ تا ۳۱ خردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

منصور قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جشنواره نقالی و پرده خوانی غدیر با همکاری منطقه ۴ شهرداری اصفهان و تالار هنر، همزمان با ایام عید سعید غدیر خم در اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: فراخوان دریافت آثار این جشنواره اعلام شده است تا افراد مستعد در حوزه نقالی و پرده‌خوانی از این طریق شناسایی شده و با ارائه اجرای خود به مرحله نهایی این جشنواره راه یابند.

رئیس دفتر تخصصی هنرهای نمایشی شهرداری اصفهان با اشاره به روند دریافت آثار جشنواره، بیان کرد: متقاضیان می‌توانند قطعه‌ای ۲ دقیقه‌ای از نقل خود را در سایت دفتر هنرهای ملی آئینی به نشانی www.esfahan-aein.ir/invitation بارگذاری کنند تا پس از دریافت آثار، مرحله نخست بازبینی با حضور داوران انجام شود.

وی ادامه داد: در این مرحله، اجراها بررسی و از بین آن‌ها تعدادی از آثار انتخاب می‌شوند. سپس آثار منتخب در قالب یک جشنواره بررسی خواهد شد و در نهایت به بهترین‌ها در بخش‌های مختلف از جمله نقال، طومار نقالی، اجرا، طراحی پرده و.. جوایزی اهدا می‌شود.

قربانی گفت: آخرین مهلت ثبت نام و بارگذاری آثار ۱۰ خردادماه است و نتایج نیز در روز ۲۰ خردادماه سال جاری اعلام خواهد شد. همچنین تاریخ برگزاری جشنواره ۲۹ تا ۳۱ خرداد تعیین شده است.

کد خبر 6102876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha