۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۳۹

مدیر مجمع خیران تأمین سلامت فارس:

خیر شیرازی ۱۰ میلیارد به صندوق حمایت از دانشجویان اهدا کرد

خیر شیرازی ۱۰ میلیارد به صندوق حمایت از دانشجویان اهدا کرد

شیراز - مدیر مجمع خیران تأمین سلامت فارس گفت: «اکبر سلطانی‌نسب» از خیران برگزیده استان فارس ۱۰ میلیارد ریال به صندوق حمایت از دانشجویان اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر رامجردی پیش از ظهر شنبه در حاشیه امضای تفاهمنامه با خیر شیرازی بیان کرد اکبر سلطانی‌نسب مؤسس خیریه اکبر سلطانی نسب از خیران برگزیده استان فارس مبلغ ده میلیارد ریال به صندوق حمایت از دانشجویان اهدا کرد.

مدیر مجمع خیرین تأمین سلامت فارس گفت: با نگاه نیک‌اندیشانه خیران و اساتید و با هماهنگی مجمع خیرین سلامت و دانشگاه علوم پزشکی از سال ۱۳۹۴ صندوقی جهت حمایت از دانشجویان رشته‌های پزشکی شکل گرفت که با حمایت مداوم حامیان، این صندوق در زمینه اعطای وام‌های قرض‌ الحسنه به دانشجویان پزشکی و دستیار تخصصی فعال است.

علی اکبر رامجردی افزود: جهت برنامه‌ریزی جذب منابع و نحوه اهدای تسهیلات به دانشجویان، کمیته‌ای تخصصی برای مدیریت بهتر این امور تشکیل شده و تاکنون با تلاش خیرین و اساتید دانشگاه بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال به صورت وام قرض الحسنه به ۸۵۰ نفر از دانشجویان و دستیاران متقاضی رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی اعطا شده است.

وی یادآور شد: مردم و خیران می‌توانند نیات خود را در قالب مشارکت در تأمین پشتوانه مالی این صندوق اجرایی کنند و کارشناسان این مجمع با شماره تماس ۳۲۳۵۹۲۰۰ آماده مشاوره و پاسخ گویی در این زمینه هستند.

کد خبر 6103018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha