۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۲۴

ناراحتی هواداران «اوراواردز» بابت عدم جذب شهاب زاهدی

ناراحتی هواداران «اوراواردز» بابت عدم جذب شهاب زاهدی

هواداران تیم فوتبال «اوراواردز» ژاپن بابت عدم قرارگیری نام شهاب زاهدی مهاجم ایرانی تیم «آویسپا» در لیست خرید آنها از مدیران باشگاه خود ناراحت هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، شهاب زاهدی مهاجم نیم فصل اول تیم فوتبال پرسپولیس پس از جدایی از جمع سرخ‌پوشان تصمیم به حضور در جِی لیگ ژاپن گرفت تا تبدیل به اولین بازیکن ایرانی باشد که لیگ این کشور بازی کرده است.

زاهدی با حضور در تیم «آویسپا» خیلی زود توانست خود را به ترکیب اصلی تیمش برساند و در مجموع ۱۰ دیداری که برای این تیم به میدان رفته آمار خوب ۶ گل و دو پاس گل را از خود به ثبت رسانده است تا مورد توجه باشگاه‌ها و هواداران ژاپنی قرار گیرد.

تاکنون ۱۳ هفته از جِی لیگ ژاپن گذشته و ۷ هفته تا پایان نیم فصل اول آن فرصت زمان باقی است؛ تیم «اوراواردز» با ۲۰ امتیاز در مکان ششم جدول قرار دارد و هواداران این تیم از شرایط تیم خود رضایت ندارند و به دنبال تقویت آن هستند.

یکی از صفحات هواداری «اوراواردز» که به پوشش اخبار این تیم در شبکه اجتماعی «X» می‌پردازد، با انتشار عکسی از شهاب زاهدی خبر داد که با وجود درخشش این بازیکن ایرانی اما او در لیست خرید «اوراواردز» قرار ندارد و نسبت به این موضوع ابراز ناراحتی کرد.

ناراحتی هواداران «اوراواردز» بابت عدم جذب شهاب زاهدی

کد خبر 6103101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha