۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۰۶

سازمان هدفمندی: مطالبات یارانه دارو و شیر خشک واریز شد

سازمان هدفمندی: مطالبات یارانه دارو و شیر خشک واریز شد

بر اساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه ها، تسویه مطالبات مابه التفاوت نرخ ارز دارو و شیرخشک به حساب ذی‌نفعان نهایی واریز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان هدفمندی یارانه‌ها در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تسویه مطالبات مابه‌التفاوت نرخ ارز دارو و شیرخشک به حساب ذی‌نفعان نهایی واریز شده است.

در این اطلاعیه آمده است: در اجرای جز «۲» بند (الف) تبصره «۸» و بند (پ) تبصره «۱۶» قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با ابلاغ و تخصیص سازمان برنامه و بودجه اعتبارات یارانه دارو و شیرخشک بابت تسویه مطالبات مابه‌التفاوت نرخ ارز ترجیحی بهمن و اسفند ماه ۱۴۰۲ مربوط به بیمه سلامت ایران و آذر و دی ماه ۱۴۰۲ مربوط به سازمان تأمین اجتماعی را به حساب ذی‌نفعان نهایی (داروخانه‌ها) واریز کرد.

خاطر نشان می‌سازد تسویه این مطالبات بر اساس منابع محقق شده، ابلاغ و تخصیص سازمان برنامه و بودجه و اسناد رسیده از طرف سازمان‌های بیمه‌گر صورت گرفته است و هرگونه ادعایی مبنی بر عدم واریز به حساب داروخانه‌ها و مراکز درمانی مستقل و سرپایی مستلزم پیگیری از سازمان‌های بیمه‌گر است.

کد خبر 6103122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
      0 0
      طبق دستورالعمل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها قرار بود مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد 20 هرماه واریز شود اما مستمری مددجویان کمیته امداد به موقع پرداخت شده است ولی متأسفانه باگذشت 2روز از 20اردیبهشت هنوز مستمری مددجویان بهزیستی واریز نشده است لطفا پیگیری کنید با تشکر