۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۲۲

قائم مقام رییس دانشگاه آزاد :

دانشگاه آزاد اسلامی آماده همکاری با حوزه‌های علمیه است

دانشگاه آزاد اسلامی آماده همکاری با حوزه‌های علمیه است

قائم مقام رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی آماده همکاری با حوزه‌های علمیه در سراسر کشور در راستای خدمت به انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، علی سروری مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم تکریم و معارفه رئیس دبیرخانه همکاری های مشترک حوزه و دانشگاه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی را پایگاهی از حوزه علمیه می دانیم، دانشگاه آزاد اسلامی آماده همکاری با حوزه‌های علمیه در سراسر کشور در راستای خدمت به جوانان و انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به فعالیت مدارس سعادت در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با آغوش باز از اساتید و معلمانی که تربیت یافته حوزه علمیه هستند، برای همکاری در مدارس سعادت دعوت می کند. باید دبیرستان های سعادت تحت نظارت یک عالم ربانی اداره شود.

سروری مجد به جشنواره امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی اشاره و تصریح کرد: هر ساله از ۱۳ رجب تا نیمه شعبان برنامه های متعددی در واحدهای دانشگاهی سراسر کشور برگزار می شود. سال گذشته ۵۳ هزار اثر درسامانه جشنواره امامت و مهدویت به ثبت رسید و امیدواریم امسال به ۱۵۰ هزار اثر برسد. تلاش داریم مبنای تفکر در دانشگاه آزاد اسلامی مهدویت باشد.

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه تا کنون ۳۵ دفتر تقریب مذاهب در این دانشگاه تأسیس شده است، افزود: معتقدیم اهتمام به تقریب مذاهب در قشر نخبگانی دانشگاه آزاد اسلامی بسیار ضروری است، بر همین اساس دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند پایگاهی برای موضوع تقریب مذاهب باشد.

وی با اشاره به تفاهم نامه حوزه و دانشگاه آزاد اسلامی افزود: امیدواریم یک پیوند دائمی در عرصه فرهنگی و علمی بین دانشگاه آزاد اسلامی و حوزه علمیه برقرار شود تا بتوانیم در راستای اهداف امامین انقلاب اسلامی گام برداریم.

سروری مجد تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب اسلامی است و با بودجه مردمی تأسیس شده است، لذا معتقدیم آنچه از مردم در اختیار ما قرار دارد، باید در خدمت مردم قرار دهیم.

گفتنی است در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن خیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم با حفظ سمت به عنوان رئیس دبیرخانه همکاری های مشترک حوزه علمیه و دانشگاه آزاد اسلامی معرفی و از زحمات حجت الاسلام دکتر احمد مرادخانی با اهداء لوح تقدیر قدردانی شد.

کد خبر 6103123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
      0 0
      احتمالا مدیران دانشگاه ازاد میخواهند داخل حوزه های علمیه واحد دانشگاه ازاد افتتاح کنند !