۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۳۸

همزمان با دهه کرامت؛

فوتبال محلات در هلیله بوشهر رونق گرفت

فوتبال محلات در هلیله بوشهر رونق گرفت

بوشهر-همزمان با دهه کرامت پنجمین رویداد اردیبهشت محلات در بخش آقایان با حضور ۱۶۰ ورزشکار از ۱۲ محله شهر بوشهر در رشته فوتبال به میزبانی هلیله آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، پنجمین دوره مسابقات با تیم فوتبال جوانان لیمر هلیله و نادری امامزاده با حضور مسئولان و آحاد مردم افتتاح شد.

دبیر مجمع مردمی ورزش استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: در رویداد اردیبهشت هلیله از علیرضا صمیمی دروازه بان سابق تیم ملی فوتسال تقدیر شد.

محمد جواد زارعی افزود: صمیمی حضور در سه دوره جام جهانی را به همراه تیم ملی فوتسال تجربه کرده و بیش از ۱۳۰ بازی برای تیم ملی فوتسال انجام داده است.

زارعی یادآور شد: این دروازه بان در برهه‌ای به عنوان یکی از هفت دروازه‌بان برتر فوتسال جهان انتخاب شده بود.

وی یادآور شد: این رویداد ورزشی با رویکرد ایجاد همبستگی بین محلات بوشهر و ایجاد شور و نشاط برگزار شده و امیدواریم که در آینده شاهد رویدادها و برنامه‌های متنوعی در سطح استان برای مردم باشیم.

مجری طرح دهکده گردشگری هلیله باستانی نیز هدف از برنامه را ایجاد شور، نشاط اجتماعی، تشویق و ترغیب جوانان به ورزش اعلام کرد و گفت: این رویداد به مدت ۱۳ شب به صورت پیوسته به طول می‌انجامد که هرشب ۲ پیشکسوت و افتخار آفرین استان مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وحید حسن احمدی گفت: علاوه بر حضور فوتبال محلات در هلیله باستانی، ۲ مسابقه نیز تیم فوتبال قلم داران هنر جنوب زیر مجموعه رویداد اردیبهشت در زمین اداره بندر به میدان می‌رود.

وی ادامه داد: این رویداد با همکاری مجمع مردمی ورزش استان بوشهر و هیأت فوتبال استان بوشهر در حال برگزاری است.

کد خبر 6103181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha