۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۱۱

طی آیینی؛

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

یاسوج- مدیر عامل شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، طی آئینی که ظهر شنبه برگزار شد، مدیرعامل شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسؤولان استانی و کشوری معرفی شد.

مدیر عامل پیشین شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در این آئین گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۱۰ هزار میلیارد ریال برای اصلاح و توسعه شبکه برق استان هزینه شده است.

محمد مرادی افزود: از مهم‌ترین پروژه‌های زیرساختی در این خصوص، تبدیل ۵۰۰ کیلومتر شبکه سیمی برق کهگیلویه و بویراحمد به کابل خود نگهدار بوده است.

وی بیان داشت: اصلاح و توسعه شبکه توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد در قالب طرح‌های تبدیل شبکه سیمی به کابل خود نگهدار، اصلاح و توسعه شبکه فشار متوسط و ضعیف، احداث پست‌های توزیع عمومی و برق رسانی به روستاهای بدون شبکه برق در دولت سیزدهم انجام شده است.

مرادی تصریح کرد: در زمینه اصلاح و توسعه شبکه‌های فشار متوسط و ضعیف شبکه توزیع برق استان نیز بیش از ۸۰۱ کیلومتر شبکه شامل ۴۷۲ کیلومتر در بخش شبکه فشار ضعیف و ۳۲۹ کیلومتر در حوزه شبکه فشار متوسط احداث و به بهره برداری رسیده و با همکاری دستگاه‌های متولی و مجوزهای صادر شده از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون، ۲۲ روستای استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق پایدار بهره مند شده‌اند.

وی افزود: عملیات اجرایی برق رسانی به ۹ روستای استان نیز در دست اقدام است و از سه هزار و ۷۴۹ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی موجود در استان، تاکنون ۳ هزار و ۴۴۹ کیلومتر آن معادل ۹۲ درصد به کابل خود نگهدار تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در این آئین «عبدالرسول روستایی» به عنوان مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات محمد مرادی تقدیر شد.

کد خبر 6103324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha