۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۰۶

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی مطرح کرد؛

لزوم بهره گیری از ظرفیت بسیج در تحقق جهش تولید در مرکزی

لزوم بهره گیری از ظرفیت بسیج در تحقق جهش تولید در مرکزی

اراک- فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بر بهره گیری از ظرفیت بسیج در راستای تحقق جهش تولید در این استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن کریمی بعد از ظهر شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مرکزی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: رهبر معظم انقلاب در آغاز سال جدید بر موضوعات اقتصادی تاکید داشتند که اجرای این مهم یک ضرورت است و تمامی دستگاه‌ها باید برای تحقق شعار سال پای کار باشند و همه ظرفیت‌ها بسیج شود.

وی افزود: در بسیج نیز طرفیت‌های بسیار مناسبی وجود دارد که بهره گیری از آن‌ها به طور قطع در جهش تولید این استان می‌تواند مؤثر واقع شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: همچنین در زمینه گیاهان دارویی در نزدیکی استان مرکزی پالایشگاهی ایجاد شده که سالانه بیش از ۱۳۰۰ تن گیاهان دارویی نیاز دارد.

سردار کریمی اضافه کرد: در دولت قبل به این مهم ورود کردیم که استقبال نشد و با روی کارآمدن این دولت نیز به مسؤولان ذیربط استانی یادآور شد که این مهم می‌تواند حداقل ۲ هزار اشتغال به همراه داشته باشد.

وی بیان کرد: اکنون این ظرفیت موجود است و می‌توان به آن پرداخت و در راستای رونق و جهش تولید گام‌های موثرتری برداشت.

فرمانده سپاه روح الله با بیان اینکه با پیگیری شده ۲ واحد درسی در هنرستان به این موضوع اختصاص یابد تاکید کرد: ۷۶۰ صندوق قرض الحسنه و بیش از ۵۰ تعاونی در کنار این صندوق‌ها شکل گرفته که در زمینه‌های مختلف می‌تواند وارد برنامه شود و در بخش‌های مختلف مؤثر واقع شود.

سردار کریمی ادامه داد: همچنین بسیج سازندگی در حوزه ترویج کشاورزی و بخش تعاونی‌ها به ویژه تعاونی‌های دانش بنیان نیز می‌تواند منشأ اثر باشد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در حوزه گردشگری نیز سازمان اردویی بسیج و بسیج سازندگی می‌تواند کمک‌های بسزایی داشته باشد که از این هفته این طرح تحت عنوان اردوهای هفت اقلیم کلید می‌خورد.

کد خبر 6103451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha