۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۱۳

معاون کمیته امداد استان سمنان:

۱۴ هزار نیازمند تحت پوشش مراکز نیکوکاری استان سمنان هستند

۱۴ هزار نیازمند تحت پوشش مراکز نیکوکاری استان سمنان هستند

سمنان- معاون مشارکت مردمی کمیته امداد سمنان بابیان اینکه مراکز نیکوکاری با محوریت محلات برای حل مشکل نیازمندان تلاش می‌کنند، گفت: مراکز نیکوکاری استان ۱۴ هزار نفر را تحت پوشش دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید رضا کشاورزیان عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات کمیته امداد استان سمنان ضمن بیان اینکه ۱۵۱ مرکز نیکوکاری در استان فعال است، ابراز داشت: این مراکز با محوریت محلات در مساجد مستقر هستند.

وی ضمن بیان اینکه هم اکنون ۱۴ هزار و ۸۵۰ نفر از خدمات این مراکز نیکوکاری بهره مند هستند، افزود: این مراکز در واقع به حل مشکل نیازمندان کمک می‌کند.

معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه علاوه بر شناسایی و کمک به فقرا و نیازمندان از خیران یک محله نیز برای انجام امور خیر دعوت می‌شود، ابراز داشت: گاهی راه اندازی یک کسب و کار یا کمک به مرمت یک خانه و درمان بیمار صعب الاعلاج غیره از مواردی که خیران به آن دعوت می‌شوند.

کشاورزیان ضمن بیان اینکه این مراکز نیکوکاری بستری برای هم افزایی در کمک به مردم است، تصریح کرد: معتمدان محلی و مردم در این مراکز جمع و زمینه کمک و حل مشکلات نیازمندان را فراهم می‌کنند.

وی ضمن بیان اینکه مراکز نیکوکاری علاوه بر کمک به محرومان توانمندی یک محله را نیز شناسایی می‌کنند، افزود: از این توانمندی برای حل مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نیز بهره گرفته می‌شود از این رو بازوان پر توان کمیته امداد هستند.

کد خبر 6103460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha