۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۰۹

هفته بیست و هفتم لیگ برتر؛

پیروزی پرسپولیس در نیمه اول برابر هوادار/ فرصت‌سوزی سرخ‌ها

پیروزی پرسپولیس در نیمه اول برابر هوادار/ فرصت‌سوزی سرخ‌ها

نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و هوادار با برتری شاگردان «اوسمار ویه‌را» به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و هوادار در ورزشگاه پاس و با قضاوت حسن اکرمی از ساعت ۱۸:۲۰ رو در روی هم قرار گرفتند که نیمه اول این بازی با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، محمدحسین کنعانی زادگان، گئورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، سینا اسدبیگی، مسعود ریگی، مهدی ترابی، اوستون ارونوف، عیسی آل کثیر و امید عالیشاه

ترکیب هوادار: علیرضا حقیقی (۴۰- آرشا شکوری)، محسن سفیدچغایی، امین قاسمی نژاد، بابک مرادی، داریوش شجاعیان، محمد عباسی، مجتبی لطفی، مرتضی منصوری(کارت زرد)، مهدی گودرزی، امین پورعلی، عبدالکریم اسلامی

بازی از همان ابتدا پر برخورد دنبال شد و بازیکنان پرسپولیس به ترتیب در دقیقه دو و ۳ دوبار بازیکنان هوادار را نقش بر زمین کردند که داور به سود میزبان خطا اعلام کرد. در دقیقه ۵ و از سمت راست زمین داریوش شجاعیان با پاسی در عمق عبدالکریم اسلامی را صاحب توپ کرد و در حالی که می‌رفت تا این بازیکن با بیرانوند تک به تک شود اما دروازه بان پرسپولیس با خروج به موقع خود مانع از گلزنی مهاجم هوادار شد.

در ۱۰ دقیقه ابتدایی بازی، بازیکنان هوادار گردش توپ بهتری در زمین داشتند و چندین بار به سمت دروازه سرخ‌ها نزدیک شدند اما ثمره‌ای نداشت. در دقیقه ۱۱ و روی اشتباه مدافع هوادار، اوستون ارونوف از سمت چپ صاحب توپ شد و با پاس در عرض عیسی آل کثیر را صاحب توپ کرد و این بازیکن فوراً به توپ ضربه‌ای وارد کرد که با واکنش علیرضا حقیقی رو به رو و دفع شد.

گل اول پرسپولیس به نام آل کثیر

در دقیقه ۱۴ و روی توپ ربایی بازیکنان پرسپولیس، مهدی ترابی صاحب توپ شد و با پاسی در عمق امید عالیشاه را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد و این بازیکن ابتدا توپ را کنترل کرد و با چشمانی باز پاس رو به جلویی برای عیسی آل کثیر فرستاد تا این بازیکن دروازه خالی هوادار را باز کند و حساب کار یک بر صفر به سود پرسپولیس شود. با این گل تعداد گل‌های آل کثیر در فصل بیست و سوم به عدد ۷ رسید.

واکنش عالی بیرانوند مانع از گلزنی مهاجم هوادار

در دقیقه ۲۴ بازیکنان هوادار موقعیتی را روی دروازه پرسپولیس پدیدار کردند و روی پاس در عمق و زیبای داریوش شجاعیان و روی غفلت خط دفاع پرسپولیس، عبدالکریم اسلامی در مصافی تک به تک با بیرانوند قرار گرفت که این بازیکن برای دومین بار در نیمه اول موفق به باز کردن دروازه پرسپولیس نشد و بیرانوند توپ او را به خوبی در آغوش گرفت.

در دقیقه ۳۱ بازیکنان پرسپولیس بار دیگر به سمت دروازه هوادار حمله ور شدند و باز هم با پاس زیبای مهدی ترابی، امید عالیشاه صاحب توپ شد و بلافاصله با پای راست اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با برخورد به مدافع هوادار دفع شد؛ در ادامه بازیکنان پرسپولیس از هواداری‌ها توپ ربایی کردند که ضربه عیسی آل کثیر با اختلاف بسیار کمی به بیرون رفت.

موقعیت سوزی آل کثیر و ارونوف

بازیکنان پرسپولیس از دقیقه ۳۰ به بعد تسلط بیشتری بر بازی داشتند در فاصله دقایق ۳۳ و ۳۴ دو موقعیت ۱۰۰ درصدی گل برای این تیم شکل گرفت که ابتدا عیسی آل کثیر در مصافی تک به تک با علیرضا حقیقی با ضربه‌ای چیپ قصد داشت تا دروازه هوادار را برای دومین بار باز کند که ناکام ماند و در ادامه، ارونوف بار دیگر با حقیقی تک به تک شد که ضربه پای چپ او به شکل خطرناکی از کنار دروازه هوادار به بیرون رود.

مصدومیت زودهنگام حقیقی و اولین بازی رسمی شکوری برای هوادار

در دقیقه ۳۹ و در حالی که بازی به انتهای نیمه اول نزدیک می‌شد، علیرضا حقیقی دروازه بان هوادار از ناحیه پا دچار گرفتگی عضلانی شد تا برای اولین بار در این فصل، آرشا شکوری دروازه بان دوم هوادار برای این تیم در درون دروازه بایستد.

کد خبر 6103511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha