۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۱۵

کرملین راز تشدید عامدانه تنش‌ها پیرامون اوکراین را تشریح کرد

کرملین راز تشدید عامدانه تنش‌ها پیرامون اوکراین را تشریح کرد

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز به تشریح چرایی تشدید عامدانه تنش‌ها پیرامون اوکراین توسط اروپایی‌ها پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری ریانوستی، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز شنبه به «پاول زاروبین» (Pavel Zarubin)خبرنگار رادیو- تلویزیون روسیه (VGTRK) در خصوص تحولات جاری در اوکراین گفت: اروپایی ها به عمد تنش پیرامون اوکراین را تشدید می کنند.

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه در این خصوص گفت: اروپایی ها شاهد آن هستند که وضعیت به سرعت در حال تغییر و مملو از شکست های کامل برای اوکراین است؛ بنابراین آنها به عمد تنش ها را تشدید می کنند.

«دیمیتری پسکوف» در ادامه اضافه کرد که کشورهای غربی عمدا تنش ها را تشدید می کنند؛ زیرا خطر فروپاشی کامل اوکراین را در جریان گسترش عملیات ویژه نظامی مسکو شاهد هستند.

ضدحملات ارتش اوکراین که از پیش‌تر مقامات و رسانه های غربی و اوکراینی با آب‌وتاب فراوان وعده آن را داده بودند، سرانجام ۴ ژوئن (۱۴ خرداد سال ۱۴۰۲) بی‌سروصدا و بدون اعلام رسمی در محورهای مختلف آغاز شد و بنا بر گزارش‌ها، نیروهای اوکراینی نه تنها تاکنون موفق به شکست خطوط دفاعی ارتش روسیه و پیشروی چشمگیری نشدند، بلکه حجم زیادی از تجهیزات نظامی مدرن اهدایی غربی‌ها نیز در این ضدحملات نابود شده یا سالم به تصرف نیروهای ارتش روسیه درآمد.

کد خبر 6103577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha