۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۰۴

فرمانده انتظامی استان سمنان:

انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۶نفر دستگیر شدند

انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۶نفر دستگیر شدند

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام چهار ماموریت ویژه پلیسی طی ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد و گفت: در این راستا شش متهم دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای شامگاه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه در روز شنبه چهار مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسید، ابراز داشت: قاچاق تنباکو، ضبط اسلحه شکاری، توقیف موتورسیکلت و انهدام باند سارقان باغات از جمله مهمترین این رویدادها است.

وی ضمن بیان اینکه در انجام این مأموریت‌ها شش نفر دستگیر شدند، افزود: پرونده این افراد تشکیل و به مقامات قضائی ارجاع داده شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه در ایست بازرسی میامی مأموران کلانتری متوجه خودرو سمند مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند، ابراز داشت: از این خودرو که از میامی عازم استان‌های شرقی کشور بود یک هزار و ۲۰۰ تنباکو قاچاق به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال کشف و راننده دستگیر شد.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه مأموران کلانتری رویان شاهرود متوجه دو موتورسیکلت مشکوک در اطراف باغات این شهر شدند، تصریح کرد: طی عملیات ضربتی این چهار نفر که همگی معتاد و سابقه دار بودند دستگیر و به انجام هشت فقره سرقت از باغات شاهرود اعتراف کردند.

وی ضمن بیان اینکه یک موتورسیکلت ۱۳۰۰ سی سی قاچاق فاقد پلاک به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شاهرود توقیف شد، افزود: فرد خاطی پس از تشکیل پرونده به مقامات قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف یک قبضه اسلحه شکاری تک لول غیرمجاز در منزل فرد خاطی حوزه شهرستان آرادان خبر داد و اضافه کرد: مالک این سلاح دستگیر شد.

کد خبر 6103660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha