۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۵۱

بودجه مورد نیاز برای رفع نقاط حادثه خیز دیده شده است

بودجه مورد نیاز برای رفع نقاط حادثه خیز دیده شده است

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: پیش بینی بودجه برای طرح های ملی از جمله رفع نقاط حادثه‌خیز در محورهای حمل و نقل یکی دیگر از ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳ است.

به گزارش خبرگزاری مهر داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در صفحه خودش در فضای مجازی با اشاره به ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: پیش‌بینی اعتبارات لازم برای تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های اولویت‌دار و توجه ویژه به مسائل بر زمین مانده در سطح استانی و ملی از جمله رفع نقاط حادثه‌خیز در محورهای حمل و نقل یکی دیگر از ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳ است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه پیش از این نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت را از اولویت‌های اصلی دولت اعلام کرد و از اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت در بودجه امسال خبر داده بود.

وی همچنین از اعتبار ۱۷۲۸ میلیارد تومانی برای کمک به تغذیه کودکان دچار سو تغذیه در قانون بودجه سال جاری خبر داد و افزود: اعتبارات رفاه و تأمین اجتماعی از ۱۳۱ هزار میلیارد تومان در سال ۱۳۹۹ به ۶۳۰ همت در سال ۱۴۰۳ (رشد ۳۸۰ درصدی) افزایش یافته است.

منظور اعلام کرده بود که با هدف تمرکز زدایی در بودجه، اعتبارات طرح‌های استانی تملک دارایی‌های ثابت با ۳۰ درصد رشد از ۱۲۰ به ۱۵۶ هزار میلیارد تومان رسید.

کد خبر 6103768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha