۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۹

با داخلی‌ها هنوز مذاکره نشده؛

آغاز مذاکره با گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال

آغاز مذاکره با گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال

فدراسیون بسکتبال به منظور انتخاب سرمربی تیم ملی، مذاکره با گزینه‌های خارجی مصوب کمیته فنی از ایتالیا و اسلوونی را آغاز کرده و پیگیر آن برای اعلام نتیجه در نشست آتی این کمیته است.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین نشست کمیته فنی فدراسیون بسکتبال در سال جاری که ۱۰ اردیبهشت و با حضور جواد داوری رییس فدراسیون و اعضای کامل کمیته برگزار شد، منجر به انتخاب سرمربی تیم ملی از میان ۲ گزینه داخلی و گزینه هایی از ایتالیا و اسلوونی شد.

«رادوان تریفانوویچ» مربی ۵۴ ساله اهل اسلوونی و «مارکو راموندینو» از ایتالیا که ۴۳ ساله است، گزینه‌های خارجی برای حضور در راس تیم ملی بسکتبال هستند.

فدراسیون بسکتبال از طریق مدیر برنامه های این دو مربی، مذاکره با آنها را آغاز کرده است و درحال پیگیری آن تا حاصل شدن نتیجه است. در مورد مربیان داخلی اما هنوز اقدامی جهت مذاکره انجام نشده است.

سعید تابش نیا سخنگوی کمیته فنی فدراسیون بسکتبال در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: رایزنی با گزینه های خارجی هدایت تیم ملی در حال پیگیری است. شرایط و برنامه های موردنظر فدراسیون از طریق امور بین الملل به مدیر برنامه های آنها اعلام شده است. آنها هم متعاقبا شرایط خود را مطرح کرده اند. این رایزنی ها با همین محور در حال پیگیری است.

وی د پاسخ به این پرسش که «این مذاکرات تا به امروز به نتیجه قابل استنادی منجر شده است؟»، گفت: هنوز نتیجه ای که مبنای تصمیم گیری باشد، به دست نیامده است. نتیجه رایزنی ها در نشست آتی کمیته فنی مطرح و معیار تصمیم گیری نهایی خواهد بود.

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون بسکتبال با تاکید بر اینکه این فدراسیون با گزینه های داخلی هدایت تیم ملی هنوز وارد مذاکره نشده است، خاطرنشان کرد: بعد از برگزاری دیدارهای فینال و اتمام لیگ برتر، مذاکره با مربیان داخلی آغاز می شود. تا آن زمان هیچ اقدامی در این زمینه انجام نخواهد شد.

تابش نیا تاکید کرد: نشست جدید کمیته فنی هم بعد از پایان لیگ برتر و مشخص شدن نتیجه مذاکره با مربیان داخلی و خارجی، برگزار خواهد شد.

کد خبر 6103952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha