۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۰۰

معرفی یکی از برترین تولیدکنندگان ساندویچ پانل در ایران

معرفی یکی از برترین تولیدکنندگان ساندویچ پانل در ایران

اگر قصد خرید و فروش ساندویچ پانل برای سازه خود دارید، انتخاب بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت برای شما بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، از زمان پیدایش ساندویچ پانل‌ها تاکنون تحول بزرگی در صنعت ساختمان ایجاد شده و کاربرد آن‌ها در گذر زمان با پیشرفت تکنولوژی افزایش یافته است. این مصالح کامپوزیتی در چند دهه اخیر ساخت سازه‌های متعدد را دستخوش تغییرات بسیاری نموده به طوری که بهره‌روی ساختمان‌ها را به شکل قابل چشمگیری افزایش داده است. یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین این محصولات، ساندویچ پانل سقفی و دیواری بوده که به موجب ویژگی‌های منحصر به فرد خود در بین فعالان حوزه ساخت‌وساز به شهرت فراوانی رسیده است.

در حال حاضر شرکت‌های زیادی در این حوزه مشغول به فعالیت هستند. بنابراین اگر قصد خرید و فروش ساندویچ پانل برای سازه خود دارید، انتخاب بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت برای شما بسیار حائز اهمیت است.

کبیرپانل، برترین تولیدکننده ساندویچ پانل در کشور

کارخانه کبیرپانل شکوهیه قم بعنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان ساندویچ پانل در سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت با بکارگیری یکی از بروزترین خطوط تولید اروپایی (خط تولید مداوم) و همچنین با بهره‌گیری از پرسنل متخصص و مجرب توانست در مدت کوتاهی پیشرفت چشم‌گیری داشته و تولیداتی با استانداردهای جهانی را روانه بازار کند.

مشخصات فنی محصولات کبیرپانل مورد تایید و رضایت مدیران، مجریان و مشاورین محترم صنایع ملی و خصوصی واقع شده است. این مسئله به همراه ارائه خدمات رضایتمندانه، بستر مناسبی را برای تولید محصولات کبیر پانل در حجم بالا فراهم ساخته است.

اما این اتفاق به معنای توقف ممارست‌ها و عدم بروزرسانی برای کبیرپانل نیست. بلکه برای رسیدن به برترین سطح کیفی کشور، این شرکت بطور مدوام در حال تحقیق و بررسی جهت بروزرسانی و خریداری جدیدترین ماشین آلات و دستگاه‌های روز دنیا می‌باشد.

کبیرپانل؛ دوست‌دار محیط زیست

استفاده از مواد اولیه و ماشین آلات سازگار با محیط زیست از دیگر معطوفات شرکت کبیر پانل است.

کبیرپانل اولین و تنها تولید کننده‌ای است که از گاز پنتان برای تولید محصولات خود استفاده کرده است.

گاز پنتان گازی غیر آلاینده و غیر مخرب لایه اوزن است که طبق بررسی‌ها ۱۰۰% سازگاری با طبیعت را دارد. در همین راستا شرکت کبیرپانل موفق به به اخذ گواهینامه‌های استاندارد ۱۴۰۰ISO (محیط زیست) و ISO۱۸۰۰۰) ایمنی و بهداشت (شده است که نشانگر توجه این شرکت تولیدی به نگرانی‌های زیست محیطی است.

انواع محصولات تولیدی کارخانه کبیرپانل

بطور کلی محصولات ساندویچ پانل به دو دسته کلی ساندویچ‌پانل سقفی و دیواری تقسیم می‌شوند.

این محصولات با استفاده از فوم پلی‌یورتان و با ورق‌های گالوانیزه، آلوزینک، آلومینیوم به روش مداوم یا همان کانتینیوس تولید می‌شوند.

علاوه بر محصولات تولیدی ساندویچ پانل، این شرکت اقدام به تولید انواع ورق‌های عرشه فولادی و پلی‌کربنات (نورگیر سقفی)، انواع کانکس‌های پیچ و مهره‌ای و محصولات مربوط به سردخانه و اتاق تمیز نیز می‌نماید.

لازم به ذکر است از این سازه‌های پیش‌ساخته برای ساخت کارگاه‌ها، سوله‌ها، سالن‌های ورزشی، حمام‌ها و سرویس‌های بهداشتی، آبدارخانه‌ها و غیره استفاده می‌شود.

معرفی یکی از برترین تولیدکنندگان ساندویچ پانل در ایران

ساندویچ پانل، بهترین انتخاب برای آسایش شما

ساندویچ پانل یک انتخاب خوب برای همه‌ی محیط‌ها است. از سردخانه و تاسیسات فرآوری موادغذایی گرفته تا نماهای بیرونی ساختمان‌ها، این پانل‌ها می‌توانند سال‌ها کارآمدی ماندگار به خاطر یکپارچه‌بودن از خود نشان دهند.

ساندویچ پانل‌ها از دو بخش اصلی تشکیل شده‌اند:

هسته میانی که از جنس فوم عایق پلی‌یورتان، پلی استایرن و یا فوم XPS می‌باشد.

ورق‌های واقع در دوطرف هسته که عموماً ار جنس فولاد گالوانیزه، آلوزینک و یا آلومینیوم می‌باشند.

برخی از پروژه‌های اجرایی کبیرپانل

نفت ستاره خلیج فارس

آب‌سان پالایش

کرمان موتور

مزمز

مدرسه سفارت آلمان

صبا فولاد زاگرس

کیش اِیر

بانک سامان

پارک علم و فناوری

صدور پیش فاکتور آنی و ثبت سفارش

پیش از خرید می‌بایست مقادیر حدودی پروژه شما مشخص گردد، لذا از طریق فرم محاسبه آنلاین می‌توانید با وارد کردن اطلاعات اولیه از پروژه خود شامل نوع سازه، کاربری سازه انبار، کارخانه، سردخانه، اتاق تمیز، ساختمان پیش ساخته، سوله و همچنین مقادیر حدودی مصالح مصرفی از قبیل ساندویچ پانل سقفی، ساندویچ پانل دیواری، فلاشینگ تاج، فلاشینگ زیرتاج، پروفیل زیرسازی، گاتر یا آبرو و همچنین مقادیر پیچ و فیتر مصرفی را برآورد نموده تا در هنگام ثبت سفارش بهای تمام شده دقیق‌تری برآورد گردد.

معرفی یکی از برترین تولیدکنندگان ساندویچ پانل در ایران

محاسبه وزن ساندویچ پانل مصرفی از طریق جدول وزنی

برآورد و محاسبه وزن ساندویچ پانل می‌تواند به شما در زمینه بارگذاری و یا بررسی میزان مقاومت آن کمک نماید ، وزن ساندویچ پانل ها بر اساس نوع ساندویچ پانل مشخص می‌گردد ، بعنوان مثال نوع عایق میانی ساندویچ پانل اگر پلی یورتان ، پلی استایرن ، پشم سنگ ، پشم شیشه ، عایق xps و یا هرنوع عایق دیگری باشد در وزن آن تاثیر می‌گذارد و همچنین ضخامت فوم و دانسیته آن باعث ایجاد اختلاف وزنی می‌گردد.

استعلام قیمت کرایه باربری ساندویچ پانل

کبیر پانل به جهت برآورد هرینه ارسال بار اقدام به ایجاد بستری آنلاین برای تخمین این هزینه شد. ابزار محاسبه آنلاین هزینه حمل بار، این نیاز را تا حد قابل قبولی رفع نموده و طریقه استفاده از این ابزار بسیار ساده می‌باشد. کافیست مقصد مورد نظر خود را به همراه نوع خودرو (کشنده، کامیونت یا وانت) انتخاب نموده و تعداد سرویس مورد نظر خود را انتخاب نمایید. لازم به توضیح است این تخمین بصورت حدودی بوده و جهت استعلام دقیق می‌بایست با شرکت‌های باربری تماس حاصل نمایید.

عوامل موثر بر قیمت نهایی ساندویچ پانل تولیدی کبیرپانل

جهت تعیین قیمت ساندویچ پانل باید بدانیم که قیمت آن به چه عواملی بستگی دارد. پانل‌ها به دلیل استفاده از انواع ورق‌های لایه بیرونی و استفاده از انواع مواد مختلف برای لایه درونی یا هسته ساندویچ پانل دارای قیمت‌های متفاوتی هستند. در این میان به عنوان مثال قیمت ورق گالوانیزه به دلیل رنگ پذیری پایینی که دارد و ورق آلومینیوم به دلیل نرم بودن جنس فلز و مقاومت پایینش در مقابل ورق آلوزینک (آلومینیوم و روی)، کیفیت و قیمت پایین‌تری دارد. علاوه بر جنس ورق، فوم مورد استفاده در پانل نیز برای تعیین قیمت ساندویچ پانل عامل بسیار مهمی است. قابل ذکر است که فوم پلی یورتان از دیگر فوم‌ها گران‌تر است. برای تعیین قیمت پانل مورد استفاده در سازه، تعداد ورق‌های مورد استفاده در لایه‌های بیرونی نیز عامل دیگری است. ضخامت ورق ساندویچ پانل نیز در تعیین قیمت موثر است. مورد دیگری که قیمت پانل را تغییر می‌دهد گام‌های استفاده شده (سه گام یا پنج گام) در پانل است.

قیمت ساندویچ پانل های کبیرپانل تابعی از ضخامت، متراژ و نوع متریال کاربردی در لایه‌های ساندویچ پانل است.

این ویژگی‌ها با توجه به نوع کاربری و شرایط محیطی محل پروژه تعیین می‌شود. چنانچه در این زمینه نیاز به راهنمایی دارید می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان بخش فروش از مشاوره رایگان بهره‌مند شوید.

راه‌های ارتباطی کبیرپانل

۰۲۱۴۴۰۷۱۸۸۴ - ۰۲۱۴۴۰۷۵۶۷۰

www.k-panel.com

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6103997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha