۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۵۳

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان مطرح کرد؛

نقش مهم پلیس برای تأمین امنیت سرمایه‌گذاری اقتصادی در لرستان

نقش مهم پلیس برای تأمین امنیت سرمایه‌گذاری اقتصادی در لرستان

خرم‌آباد - رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان نقش پلیس برای تأمین امنیت سرمایه‌گذاری اقتصادی در استان را مهم عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی مازندرانی امروز یکشنبه در جلسه هدایت سیاسی با موضوع نقش امنیت در جهش تولید و مشارکت مردم با حضور فرماندهان، مدیران و کارکنان انتظامی در حسینیه ثارالله ستاد انتظامی لرستان با اشاره به نقش امنیت در جهش تولید و مشارکت مردم، اظهار داشت: یکی از وظایف مهم پلیس برقراری امنیت اقتصادی برای سرمایه‌گذاران، تولیدکنندگان و کارآفرینان است و از عاملان اصلی جهش تولید در جامعه محسوب می‌شود.

وی در ادامه افزود: پلیس به‌عنوان یکی از عاملان اصلی ایجاد نظم و امنیت در جامعه قطعاً می‌تواند نقش بسیار پر رنگی در تحقق شعار سال یعنی جهش تولید با مشارکت را پلیس داشته باشد و در راستای خواسته‌های مقام معظم رهبری هم قدم بسیار مؤثری را بردارد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان، عنوان کرد: شکی نیست که جهش تولید و مشارکت اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در جامعه‌ای که امنیت وجود داشته باشد معنی و مفهوم پیدا می‌کند.

حجت‌الاسلام حسینی مازندرانی، تصریح کرد: استان لرستان با امنیتی که با همکاری و مشارکت خود مردم برقرار شده یکی از بهترین استان‌ها سرمایه‌گذاری اقتصادی در راستای جهش تولید است.

کد خبر 6104043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha