۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۵۵

اعلام آمار مخاطب و فروش فروردین و اردیبهشت تماشاخانه ایران‌شهر

اعلام آمار مخاطب و فروش فروردین و اردیبهشت تماشاخانه ایران‌شهر

آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌هایی که در نوبت اجرایی فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن‌های تماشاخانه‌ ایران‌شهر روی صحنه رفتند، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی تماشاخانه‌ ‌ایران‌شهر، آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌های «اسب قاتلین»، «آگنیتاژ»، «روزمرگی» و «طلوع خونین» که فروردین و اردیبهشت سال ۱۴۰۳ در سالن‌های سمندریان و ناظرزاده‌ کرمانی‌ به صحنه رفتند به تفکیک اجراها مشخص شد.

نمایش «اسب قاتلین» به کارگردانی محمد هادی هاشم‌ زاده که از ۱۹ فروردین در سالن سمندریان با ظرفیت ۱۵۰ تماشاگر و قیمت بلیت ۲۲۰ هزار تومان روی صحنه رفت با ۳۲ اجرا تا تاریخ ۲۱ اردیبهشت و با میزبانی از ۳۲۹۷ تماشاگر، فروشی معادل ۵۵۰ میلیون و ۹۷۲ هزار تومان داشته است.

نمایش «آگنیتاژ» به کارگردانی حسین‌ کارگر که از ۱۹ فروردین در سالن سمندریان با ظرفیت ۱۵۰ تماشاگر و قیمت بلیت ۲۰۰ و ۱۸۰ هزار تومان روی صحنه رفت؛ با ۱۸ اجرا تا تاریخ ۷ اردیبهشت و با میزبانی از ۹۷۵ تماشاگر فروشی معادل ۱۶۱ میلیون و ۹۱۸ هزار تومان داشته‌ است.

نمایش «روزمرگی» به کارگردانی مشترک شیماه‌ خاسب و سپهر تقی‌لو که از ۱۹ فروردین در سالن ناظرزاده‌ کرمانی با ظرفیت ۲۱۲ تماشاگر و قیمت بلیت ۲۰۰ و ۲۲۰ هزار تومان روی صحنه رفت با ۲۳ اجرا تا تاریخ ۱۳ اردیبهشت توانست با میزبانی از ۲۱۵۹ تماشاگر به فروش ۳۲۷ میلیون و ۳۶ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «طلوع خونین» به کارگردانی مسعود طیبی که از ۲۰ فروردین در سالن ناظرزاده‌ کرمانی با ظرفیت ۲۱۲ تماشاگر و قیمت بلیت ۲۰۰ هزار تومان اجراهای خود را آغاز کرد، با ۱۷ اجرا تا تاریخ ۷ اردیبهشت و با میزبانی از ۱۴۰۹ تماشاگر فروشی معادل ۱۸۸ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان داشته است.

اجرای نمایش‌های «روزمرگی»، «آگنیتاژ» و «طلوع خونین» در این نوبت اجرایی به دلیل رعایت نکردن قاعده‌ کف فروش تماشاخانه‌ ایران‌شهر زودتر از موعد مقرر به پایان رسیدند.

کد خبر 6104132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha