۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۱۱

فرمانده انتظامی اندیمشک خبر داد؛

کشف کارگاه تولید سلاح در خوزستان

کشف کارگاه تولید سلاح در خوزستان

اندیمشک- فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: یک کارگاه تهیه و ساخت انواع سلاح و مهمات جنگی و شکاری در این شهرستان کشف و منهدم شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علیرضا میررضایی با بیان اینکه مبارزه همه‌جانبه با سازندگان و توزیع‌کنندگان سلاح و مهمات غیرمجاز در اولویت کاری فرماندهی انتظامی اندیمشک قرار گرفته است، اظهار کرد: مأموران پاسگاه انتظامی چمگلک در این راستا با پشتیبانی عملیاتی سایر واحدهای پلیس با رصد، اشراف و مراقبت موفق به شناسایی یک باب منزل مسکونی در این شهرستان شدند که به کارگاه بزرگ ساخت، تهیه و فروش انواع سلاح و مهمات تبدیل شده بود.

وی ادامه داد: مأموران پلیس با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی منسجم و ضربتی پس از محاصره کامل محل، نسبت به دستگیری متهم اقدام و از این کارگاه مقادیر زیادی انواع سلاح و مهمات جنگی و شکاری را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: ۲ قبضه سلاح شکاری، یک قبضه کلت کمری جنگی، یک قطعه دستگاه ساخت فشنگ جنگی و شکاری، ۱۵۰ فشنگ شکاری، ۲ عدد فشنگ جنگی مربوط به ژ ۳ و کلت، یک عدد نارنجک دستی جنگی، ۲ خشاب کلت کمری و ۱۳۰ عدد چاشنی فشنگ شکاری در این کارگاه کشف و ضبط شد.

وی افزود: مقادیر قابل‌توجهی قطعات سلاح، باروت و خرج ساخت فشنگ جنگی و شکاری، ۴۰ دستگاه موبایل مسروقه، ۲ عدد سیلندر خودروی مسروقه و ۲ پلاک جعلی دست‌نویس خودرو از دیگر کشفیات از کارگاه یادشده است.

کد خبر 6104151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha