۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۵۵

سردا رادان خبر داد؛

معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا پیش رو در ماموریت‌ها

معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا پیش رو در ماموریت‌ها

فرمانده کل انتظامی گفت: معاونت اجتماعی و فرهنگی فراجا باید همواره، جلودار و پیش رو باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امروز بیست و ششمین گردهمایی معاونین فرهنگی و اجتماعی در ستاد فراجا آغاز شد.

سردار احمدرضا رادان در این نشست تخصصی و در جمع معاونین فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان‌های سراسر کشور و مدیران ستادی معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا اظهار داشت: خوشحالم که توفیق رفیق شد تا در جمع شما خوبان باشم؛ صمیمانه از همه تلاش‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات شایسته و بایسته‌ای که در مأموریت‌ها انجام می‌دهید و بنده شاهد و گواه فعالیت‌های خوب و هوشمندانه یکایک شما عزیزان هستم، قدردانی می‌کنم.

وی در ادامه با تبیین نقش و کارکرد پلیس در سطوح مختلف امنیت افزود: پلیس در سطح امنیت عمومی مسئول است، از ارکان، امنیت داخلی می‌باشد و از طرفی در امنیت ملی نیز اثرگذار است؛ پلیس با سطوح امنیت در ابعاد عمومی، داخلی، ملی و حتی بعضاً فراملی، سروکار دارد و از رکن‌های امنیت است.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به مسئولیت و اثرگذاری پلیس در امنیت، بر نقش سیاست گذاری و کارگزاری پلیس به منظور تصمیم سازی و تدبیر سازی (مداخله گری درست و به موقع در موضوعات و رویدادهای اجتماعی) تاکید کرد.

وی با اشاره به مأموریت خطیر، حساس، پیچیده و متنوع معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا بیان کرد: جنس نقش و کارکرد معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا بایستی از جنس و نوع "سیاست گذاری" توأم با "اثرگذاری " باشد؛ در واقع در مسائل اجتماعی، بایدها و نبایدها بایستی به موقع، دیده و تبیین شود و باید، در این روندها و رویدادها، از ابزار هنر، قلم، بیان و… به شکلی "هنرمندانه" و "هوشمندانه " بهره برد.

سردار رادان در ادامه با اشاره به رویکردهای نوین در معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا، خاطر نشان کرد: اقدامات ویژه و خوبی در معاونت اجتماعی و فرهنگی فراجا انجام شده است و راه اندازی باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس به منظور همراه سازی قشر نوجوان در پیشبرد مأموریت‌ها، یکی از این دست اقدامات است.

وی تاکید کرد: باید اقدامات شورانگیز، شعف آفرین و نوآور را در معاونت فرهنگی و اجتماعی همچنان ادامه داد و از ظرفیت‌های بخش‌های مختلف جامعه به منظور همراه سازی بهره برد.

این مقام ارشد انتظامی با گریزی بر نقش اثر گذار معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا در مأموریت‌های متنوع و گسترده پلیس از جمله اجرای طرح " نور "، عنوان کرد: از یکایک فعالان این حوزه متشکرم و باید خطاب به یکایک شما بگویم که هر چه قدر اقدامات شما، به‌روزتر، به هنگام تر و هوشمندانه‌تر باشد فراجا در مأموریت‌ها موفق تر خواهد بود؛ معاونت اجتماعی و فرهنگی فراجا باید همواره در مأموریت‌ها، " جلودار " و " پیش رو " باشد.

کد خبر 6104249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • NL ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
      0 0
      روی لباس ها دوربین نصب کنید