۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۲۰

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی:

برگزاری ۶۰ کارگاه جهاد میدانی با مشارکت مردمی هدفگذاری شد

برگزاری ۶۰ کارگاه جهاد میدانی با مشارکت مردمی هدفگذاری شد

اراک- مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: برگزاری ۶۰ کارگاه جهاد میدانی محققان با مشارکت مردم در مزارع و پهنه‌های تولیدی این استان هدفگذاری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، راشین متین‌پور پیش از ظهر یکشنبه در نشست کمیته استانی راهبری «طرح جهاد میدانی» محققان جهش تولید با مشارکت مردم اظهار کرد: این طرح در راستای مردمی‌سازی فعالیت‌های ترویجی در بخش کشاورزی و برای تحقق شعار سال، عملیاتی می‌شود.

وی اجرای این طرح را با هدف ارتقای عملکرد و بهره‌وری کشاورزی عنوان کرد و گفت: با توجه به اهمیت اشاعه دانش و یافته‌های تحقیقاتی به منظور ارتقا بهره‌وری عوامل کشاورزی استان و تأکیدات وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر حضور میدانی محققان و پژوهشگران در عرصه‌های تولیدی و پهنه‌ای اجرا می‌شود.

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی تصریح کرد: در این طرح با ابلاغیه ریاست سازمان به واحدهای تابعه برای ارائه اولویت‌های محصولی موضوعی، مسائل مبتلا بر اساس سیاست‌های ملی و اولویت‌های استانی مشخص می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری ۶۰ کارگاه جهاد میدانی در راستای جهش تولید با مشارکت مردمی گفت: بزرگترین مزیت این کارگاه‌ها، حضور میدانی محققان طرح مسئله توسط بهره‌برداران، محققان و کارشناسان پهنه و بیان دیدگاه‌ها برای رفع آن است.

متین پور گفت: طرح جهاد میدانی محققان به حل مسائل مسائل و مشکلات دانشی کمک کرده و محققان اطلاعات لازم برای طرح‌های تحقیقاتی خود را کسب می‌کنند.

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: ۶۰ مسأله در فصل بهار در سطح مزارع و پهنه‌های تولیدی در بخش کشاورزی از جمله تولیدات گیاهی، دامی، آب و خاک، آبزیان، منابع طبیعی و آبخیزداری احصا شده است که در قالب همین تعداد کارگاه با حضور محققان و پژوهشگران برگزار می‌شود.

کد خبر 6104263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha