۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۲۴

امیر واحدی:

نیروی هوایی ارتش با ۸۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه حضور دارد

نیروی هوایی ارتش با ۸۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه حضور دارد

فرمانده نیرو هوایی ارتش با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری برای تربیت نیروی هوایی دانشمند تراز نظام مقدس گفت: ناشران نیروی هوایی با ۸۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی یکشنبه (۲۳ اردیبهشت) در دیدار با علی رمضانی، قائم مقام سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران ضمن تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه، گفت: نمایشگاه کتاب یکی از بهترین نمایشگاه‌هایی است که در کشور ما برگزار می‌شود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی گفت: اهمیت کتاب تا آنجاست که در آیات قرآن نیز ۷۸۲ بار کلمه «علم» به کار برده شده است.

وی با اشاره به اینکه اگر مردم به کتاب و کتابخوانی توجه کنند سربلندی کشور را به دنبال خواهد داشت افزود: نمایشگاه می‌تواند مردم، جوانان و خانواده‌ها را با کتاب آشنا کند.

امیر واحدی با بیان اینکه در حکم انتصاب بنده از سوی مقام معظم رهبری تاکید بسیار مهمی بر علم دانش شده و ایشان فرمودند که باید به سمت نیرو هوایی دانشمند تراز نظام مقدس پیش برویم، افزود: در این زمینه دفتر مطالعات و دانشگاه نیروی هوایی اقدامات بسیار خوبی انجام داده که در این نمایشگاه نیروی هوایی با ۸۰۰ عنوان کتاب حضور دارد که ۱۰۰ عنوان آن چاپ نخست هستند و امروز رونمایی می‌شوند.

خون مطهر حاج قاسم؛ قوه محرک جمهوری اسلامی ایران

امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در جریان بازدید از غرفه مکتب حاج قاسم اظهار داشت: نمایشگاه کتاب یکی از ارزشمندترین نمایشگاه‌ها در طول سال است.

وی افزود: کتاب برای ما ارزشمند است و در قرآن کریم به اهمیت علم و دانش تاکید شده و ۷۸۲ مرتبه به کلمه علم اشاره شده است. در دین مبین اسلام نیز به علم و دانش تاکید شده است.

فرمانده نهاجا خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در حکم انتصابی که به بنده عنایت کردند، تاکید داشتند که باید به سمت نیروی هوایی دانشمند تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت کنید.

وی اظهار کرد: نیروی هوایی ارتش یک نیروی تجهیزات محور و بر پایه علم و دانش روز حرکت می‌کند و در این زمینه کارهای ارزشمندی صورت گرفته است.

امیر سرتیپ واحدی تصریح کرد: نیروی هوایی ارتش در نمایشگاه کتاب بیش از ۸۰۰ عنوان کتاب علمی به‌روز ارائه کرده که توسط دفتر مطالعات راهبردی این نیرو تهیه و تدوین شده است.

وی بیان کرد: نسل جوان امروز با تکنولوژی امروز در حال دور شدن از فرهنگ کتاب و کتابخوانی هستند و باید در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد تا این نسل را به سمت فرهنگ کتاب و کتابخوانی سوق دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: غرفه مکتب حاج قاسم بسیار ارزشمند و پرانرژی است که ما را به یاد این شهید عزیز می اندازد. روح شهید سلیمانی در این غرفه حضور دارد.

وی با بیان اینکه بنیاد مکتب حاج قاسم باید به سمتی حرکت کند تا مکتب این شهید عزیز در بین جوانان ترویج شود. اگر جوانان به سمت مکتب حاج قاسم حرکت کنند یقین بدانید رسیدن به قله زود اتفاق می‌افتد افزود: حاج قاسم شخصیتی بزرگ و از دلیر مردان ارتش اسلام بود و امیدوارم جوانان راه این شهید عزیز را ادامه دهند.

امیر واحدی گفت: خون مطهر حاج قاسم قوه محرکه جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت است و آرزو می‌کنم راه این شهید را ادامه دهیم و به اهداف ترسیم شده انقلاب اسلامی برسیم‌.

کد خبر 6104279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha