۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۵۸

سرمایه‌گذاری پرسود با خرید ویلا در چمستان

سرمایه‌گذاری پرسود با خرید ویلا در چمستان

در ادامه به معرفی بعضی از روستاهای پرطرفدار برای خرید ویلا در چمستان می‌پردازیم.​​​​​​​

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، چمستان را می‌توان یکی از شهرهای خاص استان مازندران دانست که طبیعت شورانگیز و بکر آن می‌تواند نظر بسیاری از مسافران را برای خرید ویلا به خود جلب کند. این شهر زیبا در فاصله ۱۵ کیلومتری شهر نور مازندران قرار داشته و دسترسی خوبی برای افراد پایتخت‌نشین دارد. فاصله تهران تا چمستان فقط ۱۸۰ کیلومتر است و مسیری پر از جاذبه‌های دیدنی دارد. در حیطه بافت شهری چمستان می‌توان خیابان کشاورز، بلوار شیخ فضل‌اله نوری و بالا بازار را جزو بهترین خیابان‌های چمستان نام برد. اما بهترین منطقه برای خرید ویلا در چمستان را باید در خارج از بافت شهری چمستان در مناطقی چون امیرآباد، سعادت‌آباد، واز، جوربند و لاویج جستجو کرد.

موقعیت چمستان

چمستان یکی از بخش‌های جنوب‌شرقی شهرستان نور در استان مازندران است و از شرق به آمل می‌رسد و در همسایگی شهرستان‌های نور، بلده و بخشی از کوه پایه‌های البرز قرار دارد.. فاصله نزدیک چمستان به تهران، خرید زمین در چمستان را برای پایتخت‌نشینان جذاب کرده است. لازم به ذکر است که خرید ویلا در چمستان به دلیل طبیعت بکر و بی‌نظیر آن در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته است. برای رسیدن به چمستان از تهران، بهترین و نزدیک‌ترین راه، جاده هراز است. مسیر دسترسی دوم به چمستان از طریق جاده چالوس است. همچنین اگر قصد دارید از جاده فیروزکوه به چمستان بروید، باید بدانید که مسیری طولانی‌تر در انتظار شما است.

جاذبه‌های دیدنی و تفریحی چمستان

منابع طبیعی، چشمه‌های سرشار از مواد معدنی، چشم‌اندازهای مسحورکننده و جنگل‌های زیبا، این منطقه را به یکی از دوست داشتنی‌ترین قطب‌های گردشگری تبدیل کرده است. به عبارتی می‌توان گفت با خرید ویلا در چمستان در این منطقه یک سرمایه‌گذاری آینده‌دار انجام داده‌اید. بعضی از جاهای دیدنی چمستان عبارتند از:

روستای لاویج

روستای آهودشت

روستای میرخمند

روستای گزناسرا

روستای جوربند

روستای بهدشت

روستای واز

آبشار آب پری رویان

دریاچه آویدر

پارک جنگلی نور

دریاچه الیمالات

پارک کشپل

مقبره آقا شاه بالو زاهد

آبشار حرام او

آب گرم لاویج

روستای یوش

فیل سنگی لاویج

بازار روز چمستان

کدام منطقه برای خرید ویلا در چمستان بهتر است؟

بهترین منطقه برای سرمایه‌گذاری را می‌توان به منطقه کوهستانی لاویج نسبت داد، چرا که رشد چشم‌گیری از لحاظ قیمتی نسبت به دیگر مناطق چمستان داشته و هنوز هم جای رشد و پیشرفت با توجه به تقاضای روزافزون خریداران در آینده را دارد. از شهرک‌های معروف چمستان می‌توان به شهرک آپادانا، شهرک ویهان، شهرک کاج و شهرک شهاب اشاره کرد. در سال‌های اخیر موقعیت چمستان نظر سرمایه‌گذران زیادی را به خود جلب کرده است و این امر موجب رونق گرفتن خرید ویلا در چمستان شده است و به دلیل پتانسیل بالای این شهر، هنوز فرصت خرید ویلای ارزان در چمستان وجود دارد. در ادامه به معرفی بعضی از روستاهای پرطرفدار برای خرید ویلا در چمستان می‌پردازیم.

سرمایه‌گذاری پرسود با خرید ویلا در چمستان

روستای لاویج

این روستا از مرکز شهر چمستان ۲۱٫۳ کیلومتر (۳۵ دقیقه) فاصله دارد. روستای لاویج از ییلاق‌های خوش‌آب‌وهوای چمستان به شمار می‌رود که با داشتن آب گرم، صنایع دستی و خوراکی‌های متنوع از جمله مقاصد گردشگران محسوب می‌شود. لاویج در انتهای جاده جنگلی کشپل و در ارتفاع حدود ۷۳۹ متری از سطح دریا قرار گرفته است و به علت وجود جنگل‌های راش و پوشش گیاهی متراکم روی تپه‌های وسیع به عنوان بکرترین منطقه ییلاقی شناخته می‌شود. لازم به ذکر است که بخشی از جنگل‌های هیرکانی این منطقه میلیون‌ها سال قدمت دارد.

روستای آهودشت

روستای آهودشت از مرکز شهر چمستان ۴٫۶ کیلومتر (هفت دقیقه) فاصله دارد. وجود پوشش گیاهی و طبیعتی بی‌نظیر این روستا موجب محبوبیت این روستا برای خرید ویلا شده است. نام این روستا در تاریخ طبرستان نیز آمده است. نام این روستا احتمالاً به دلیل وجود آهوان در گذشته بوده است.

روستای میرخمند

اگر دوست دارید تابستانی خنک را تجربه کنید، ما به شما سفر به روستای میرخمند را پیشنهاد می‌دهیم. روستای خنک و خوش آب و هوای میرخمند با سه کوه محاصره شده به همین دلیل شاهد چشمه‌های فصلی با آب خنک از این روستا هستیم.

روستای گزناسرا

روستای گزناسرا از مرکز شهر چمستان ۳۶٫۶ کیلومتر (۶۵ دقیقه) فاصله دارد. این روستا به بهشت گمشده نور معروف است که از مشهورترین ییلاق‌های چمستان به شمار می‌رود. اگر می‌خواهید از آلودگی شهر فرار کنید، خرید ویلا در روستای گزناسرا می‌تواند بهترین انتخاب باشد. در ادامه به تعدادی از جاهای دیدنی این روستا می‌پردازیم.

قبرستان باستانی لاشکش در ضلع شرقی روستا

پارک تفریحی لاشکش

قلقلک چشمه

جنگل و چمنزار سرسبز پنسا

مقبره آقابالا شاه (پارسی)

قله مرتفع گنج کول (گنج کوه)

مرغ حسل

روستای جوربند

روستای جوربند از مرکز شهر چمستان ۳۸ کیلومتر (۷۰ دقیقه) فاصله دارد. از مهمترین دلایل جذابیت خرید ویلا در جوربند، وجود آب آشامیدنی باکیفیتی است که از چشمه‌های اطراف جاری می‌شود.. از نقاط تفریحی و گردشگری جوربند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پارک جنگلی جوربند

امامزاده کیا میثم بن جعفر جوربند

منطقه جنگلی گردشگری برارده جوربند

چشمه‌های آب سرد، آبشار طبیعی و دریاچه مصنوعی

مجموعه ورزشی جوربند

خرید ویلا در چمستان

خرید ویلا در چمستان یک فرصت استثنایی برای سرمایه‌گذاری است. نزدیکی به نور، رویان و ایزدشهر و سواحل زیبای خزر و همچنین وجود پتانسیل رشد زیاد و قیمت ویلا در چمستان، این منطقه را برای سرمایه‌گذاری بسیار مناسب کرده است. اگر قصد خرید ویلا در چسمتان به منظور سرمایه‌گذاری یا سکونت را دارید، خرید ویلا در روستاهای اطراف چمستان را حتماً درنظر داشته باشید. از مزیت‌های خرید ویلا در چمستان، قیمت مناسب و نزدیکی به جاذبه‌های طبیعی فراوان است. به طوری که می‌توان با قیمت‌های ۱ میلیارد تومان نیز صاحب ویلا شد.

قیمت ویلا در چمستان

قیمت ویلا در چمستان به عوامل مختلفی بستگی دارد. متراژ بنا، ویو، متریال ساخت و … روی قیمت نهایی ویلا تاثیر می‌گذارد. موقعیت ویلا نیز عامل بسیار مهمی برای تعیین قیمت آن است. برای مثال خرید ویلا در چمستان در نزدیکی چشمه‌های آب گرم لاویج، در مقایسه با خرید ویلا جنگلی در مجاورت پارک جنگلی کشپل از قیمت متفاوتی برخوردار است. در زیر می‌توانید چند نمونه از آگهی‌های خرید ویلا در چمستان را مشاهده کنید.

سرمایه‌گذاری پرسود با خرید ویلا در چمستان

خرید ویلای ارزان در چمستان

قیمت ویلا در روستای شیرکلا واقع در چمستان به نسبت مناطق دیگر ارزان‌تر است. خرید ویلا در این منطقه برای کسانی مناسب است که قصد زندگی و سرمایه‌گذاری روی خرید خانه و ویلا با قیمت پایین‌تر را دارند. این منطقه برای خرید ویلا از رونق بالایی برخوردار است و طرفداران زیادی دارد. علاوه بر خرید ویلا، می‌توانید به خرید زمین در چمستان نیز فکر کنید. به همین منظور می‌توانید در مناطق روستایی و حتی نزدیک به جنگل، زمین با قیمت مناسب پیدا کنید.

برای بررسی بیشتر قیمت ویلا در چمستان یا خرید زمین در چمستان به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6104302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha