۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۱۱

حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با مهر:

مجلس دوازدهم از حواشی دوری کند

مجلس دوازدهم از حواشی دوری کند

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس با بیان اینکه مجلس دوازدهم باید از حواشی دوری کند گفت: نمایندگان مجلس دوازدهم باید بیشتر به سمت افزایش کارآمدی‌ها باشند.

«حسینعلی حاجی‌دلیگانی» در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه مجلس آینده باید با همراهی دولت به دنبال رفع مشکلات اساسی کشور به ویژه در حوزه معیشتی باشد، اظهار کرد: مجلس دوازدهم باید بیشتر روی منافع ملی و نیازهای اساسی و توجه به مطالبات اصلی مردم تمرکز کند.

وی ادامه داد: منافع کشور و مصالح عمومی ایجاب می‌کند که همه نمایندگان مجلس آینده از مباحث سیاسی و حزبی، تا حدی دوری کرده و به سمت افزایش کارآمدی‌ها و رفع مشکلات کشور بروند.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس دوازدهم باید از حواشی دوری کند، افزود: نمایندگان مجلس دوازدهم باید بیشتر به سمت افزایش کارآمدی‌ها باشند و بتوانند سرمایه اجتماعی را بیشتر کنند؛ امیدوارم این‌گونه باشد و شاهد باشیم که سهم بخش مردمی مردم‌سالاری دینی نظام، افزایش یابد.

حاجی‌دلیگانی با تاکید بر ضرورت توجه به اولویت‌های اساسی کشور در مجلس آینده، اظهار کرد: من در حال تدوین طرحی هستم که مطابق با آن، اصلاحاتی در آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی اعمال شود تا اولویت‌های اصلی جامعه و مردم مانند مسایل اقتصادی نظیر مسکن و کاهش قیمت کالاهای اساسی و مواردی از این دست، خارج از نوبت در کمیسیون‌های تخصصی مجلس و صحن مجلس رسیدگی شوند.

کد خبر 6104307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha