۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۰۳

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام هرمزگان خبر داد؛

اعطای ۱۸۵ فقره تسهیلات ناباروری به زوج‌ها در هرمزگان

اعطای ۱۸۵ فقره تسهیلات ناباروری به زوج‌ها در هرمزگان

بندرعباس- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام هرمزگان با اشاره به حمایت درمانی از زوج‌های نابارور در این استان گفت: تاکنون ۱۸۵ فقره تسهیلات ناباروری به این زوج‌ها در هرمزگان اعطا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر دانشمند ظهر یکشنبه در نشست با خبرنگاران ضمن تبریک دهه کرامت، جمعیت را یکی از مؤلفه‌های قدرت برای کشور دانست و اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در کشور و به خصوص در هرمزگان در عرصه‌های مختلف، درمانی، ورزشی، فرهنگی و … ورود کرده است و با توجه به اینکه امروزه تلاش برای افزایش جمعیت جامعه یکی از ضروریات به شمار می‌آید در این حوزه نیز برنامه‌هایی داشته‌ایم.

وی افزود: یکی از اهداف مهم طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، افزایش میزان جمعیت فعال و جوان کشور است؛ جمعیتی که عنصری نجات‌بخش برای جامعه به شمار می‌آید از این رو ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان پای کار حمایت از خانواده‌ها آمده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام هرمزگان ناباروری را آسیبی جدی در جامعه دانست در تشریح فعالیت‌های ستاد در قالب بنیاد برکت و بنیاد ۱۵ خرداد، گفت: حمایت از زوج‌های نابارور در دستور کار ستاد قرار دارد و در حوزه درمانی کمک‌های شایانی به زوج‌ها داشته است که اعطای تسهیلات ناباروری، کمک به دانشگاه علوم پزشکی استان در راستای تقویت زیرساخت‌های درمانی، ارتقای سلامت مادران باردار و کمک به تغذیه مادران باردار از جمله اقدامات انجام شده در این راستا است.

وی عنوان‌کرد: در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام سبدهای غذایی برگرفته از محصولات پروتئینی نیز بین مادران باردار توزیع شده است.

دانشمند با بیان اینکه در سال گذشته ۱۵ فقره سه قلو زایی در استان ثبت شده است، گفت: مادرهای دارای فرزند ۳ قلو از طرف ستاد اجرایی فرمان امام مورد تکریم قرار گرفتند و ضمن توزیع بسته‌های حمایتی تا ۶ ماه پوشاک رایگان و کارت هدیه ۹۵ میلیون تومانی در اختیار آن‌ها قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون به ۱۸۵ زوج تسهیلات ناباروری اعطا شده است ضمن اینکه ۱۵ هزار و ۷۰۰ بسته پوشاک بین خانواده‌های دارای نوزاد توزیع شده است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام هرمزگان، ساخت خوابگاه متاهلی ۳۵۰ تخت خوابی را از دیگر اقدامات ستاد در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دانست.

کد خبر 6104327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha