۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۳۱

بمباران سنگین شمال غزه+فیلم/ انهدام تانک مرکاوا اشغالگران

بمباران سنگین شمال غزه+فیلم/ انهدام تانک مرکاوا اشغالگران

رژیم صهیونیستی در حالی شمال غزه را زیر آتش شدید هوایی قرار داده است که مبارزان قسام یک تانک اشغالگران را در شرق اردوگاه جبالیا هدف قرار داده و منهدم کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، اشغالگران همچنان به بمباران سنگین غزه ادامه می‌دهند و در این راستا منطقه الشیماء در شمال غزه را بمباران کردند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حومه منطقه المصلبه در محله الزیتون در شهر غزه را نیز بمباران کردند.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد: نیروهای لشکر ۹۸ عملیات نظامی را شب گذشته در جبالیا در شمال غزه آغاز کرده‌اند. عملیات پس از اخبار و اطلاعاتی انجام شد که حکایت از اقدام حماس در بازسازی نیروهایش داشت. ما ۳۰ هدف حماس را در جبالیا هدف قرار دادیم.

گردان‌های قسام اعلام کرد با استفاده از یک پهپاد، یک راکت ضد زره به سمت یک تانک مرکاوای اشغالگران را در شرق اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه شلیک کرده و آن را هدف قرار داده است.

گردان‌های قسام همچنین بیان کرد که یک تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را در شرق اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه با راکت ضدزره یاسین ۱۰۵ هدف قرار داده و منهدم کرده است.

قسام اعلام کرد این تانک به آتش کشیده شده و سرنشینان آن کشته و زخمی شدند.

گردان‌های شهدای الاقصی نیز بیان کرد: مبارزان ما نبردی سنگینی با نیروهای دشمن صهیونیست در محور شرق اردوگاه جبالیا در شمال غزه دارند.

کد خبر 6104374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha