۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۳۹

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس:

یک فوتی هم در تصادفات جاده‌ای زیاد است

یک فوتی هم در تصادفات جاده‌ای زیاد است

قزون- منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس با بیان اینکه حتی یک فوتی یا مصدوم در تصادفات جاده‌ای زیاد است، خواستار تشکیل کمیسیون مشترک کاهش تصادفات جاده‌ای در استان قزوین شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سالار آبنوش ظهر یکشنبه در همایش کاهش تصادفات و تقدیر از گروه‌های جهادی همیار پلیس که به مناسبت هفته جهانی ایمنی راه‌ها در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: تلفات در تصادفات جاده‌ای که به شکل فوتی یا آسیب‌های جدی مانند قطع نخاعی نمود پیدا می‌کند از آسیب‌هایی است که یک مساله جدی محسوب می‌شود.

وی ضمن اشاره به اهمیت کاهش تصادفات جاده‌ای تصریح کرد: از کارشناسان حوزه جاده‌ای و راهنمایی و رانندگی دعوت می‌کنم تا با ایجاد کمیسیون تخصصی در این حوزه و نشست‌های مشترک با نمایندگان مجلس این معضل را برطرف کنند.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سطح کیفیت ایمنی خودروها، ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای، فرهنگ‌سازی در حوزه رانندگی و توجه مضاعف به راهکارهای کاهش تصادفات جاده‌ای در این حوزه مؤثر است.

آبنوش خاطرنشان کرد: فوت یا قطع نخاع یک فرد هم در تصادفات جاده‌ای زیاد است که به این منظور، قزوین ظرفیت تشکیل کمیسیون مشترک کاهش تلفات جاده‌ای را دارد و پیشنهاد می‌دهم این کمیسیون با مشارکت دستگاه‌های مرتبط و سازمان‌های متولی ایجاد شده و الگویی برای دیگر استان‌های کشور باشد.

کد خبر 6104389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha