۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۰۵

سردار شکارچی تاکید کرد؛

لزوم پشتیبانی همه جانبه از ماموریت های امنیت آفرین پلیس

لزوم پشتیبانی همه جانبه از ماموریت های امنیت آفرین پلیس

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای پلیس بر لزوم پشتیبانی همه جانبه از ماموریت های پلیس تاکید کرد و گفت: فعالیت های شبانه روز و جهادی پلیس باید برای مردم و جامعه تببین و تشریح شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار ابوالفضل شکارچی، در بیست و ششمین گردهمایی معاونین فرهنگی و اجتماعی فراجا با اشاره به اهمیت نقش و کارکرد معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا افزود: برای موفقیت در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیاز به "گفتمان "داریم و باید "گفتمان سازی "کنیم و این گفتمان سازی باید عمیق، ریشه دار، اثرگذار و حرفه‌ای باشد.

وی ادامه داد: تولید محتوای کیفی و اثرگذار در بسترهای رسانه‌ای و مجازی یکی از مصادیق بارز گفتمان سازی است و امروزه با توجه به رویکرد جدی دشمن برای تمرکز بر جنگ نرم و ترکیبی، "گفتمان سازی" در فضای رسانه‌ای و روانی جامعه به منظور صیانت از ارزش‌های دینی و ملی بسیار حائز اهمیت است.

سردار شکارچی با بیان اینکه در این عصر و روزگار، اقدام فرهنگی، اجتماعی، عملیات روانی، جنگ نرم و شناختی، صرفاً پیوست عملیات سخت و نیمه سخت نیست بلکه دقیقاً "بطن" و "متن" عملیات است، مطرح کرد: اگر بخواهیم از اقدام فرهنگی و اجتماعی تعریف عملیاتی داشته باشیم باید بگوییم که هر زمان متولیان امور فرهنگی و اجتماعی بتوانند به طور همزمان اقدامی انجام دهند که در جامعه به تغییر رفتار مدنظر متولیان و مطلوب منتج شود، اقدام فرهنگی و اجتماعی انجام داده ایم و در واقع تغییر رفتار در جامعه هدف مصداقی از اقدامات است.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح خطاب به مدیران فرهنگی و اجتماعی فراجا عنوان کرد: شما عزیزان از بخش و متولیان پر توان و تأثیرگذار فرهنگی در کشور هستید و علاوه بر این موتور محرکه و بسیج کننده سایر متولیان فرهنگی و اجتماعی کشور نیز می‌باشید.

وی با گریزی بر رویکردهای نوآور معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا در سنوات اخیر خاطر نشان کرد: راه اندازی باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس و یا مجهز شدن به یک مرکز راهبردی با عنوان رصد فضای مجازی و شکل‌گیری جبهه فرهنگی و لشکر سازی در این حوزه و … از اقدامات مطلوب و شایسته تقدیر عزیزانمان در این عرصه و حوزه است.

سردار شکارچی با بیان اینکه هدف قطع دشمن جداسازی مردم از ارزش‌های دینی و ملی و برجسته سازی بعد عزیزی و حیوانی در انسان‌ها است، بیان کرد: امروز شاهدیم که عزیزانمان در معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا در خط مقابله با جنگ نرم دشمن هستند و قطعاً تداوم اقدامات نو و هوشمندانه پلیس در حوزه اجتماعی می‌تواند بسیاری از توطئه‌ها را خنثی کند اما شرط لازم برای تداوم این موفقیت‌ها بهره‌گیری حداکثری از همه ظرفیت‌ها است.

وی با اشاره بر لزوم پشتیبانی حداکثری از مأموریت‌های پلیس تاکید کرد: مأموریت‌های پلیس امنیت آفرین است و لازم اینکه تمامی اقدامات پلیس باید برای مردم و جامعه تبیین و تشریح شود، چراکه انعکاس زحمات و فعالیت‌های پلیس در راستای امنیت آفرینی، در همراه سازی مردم و افزایش سرمایه‌های اجتماعی پلیس مؤثر است.

وی، روند حرکت معاونت اجتماعی و فرهنگی فراجا را رو به رشد، پویایی و تعالی ارزیابی کرد و افزود: خوشبختانه انتصابات در فرماندهی انتظامی کشور، بویژه در حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی نوید بخش آینده درخشانی است و در این معاونت به وضوح همدلی، وحدت و اقدامات هم‌افزا برای پیشبرد بهتر اهداف و مأموریت‌ها مشاهده می‌شود.

کد خبر 6104415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha