۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۶:۱۹

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان: 

سرود بیانی کوتاه و جذاب برای انتقال پیام است

سرود بیانی کوتاه و جذاب برای انتقال پیام است

رشت- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: سرود بیانی کوتاه و جذاب برای انتقال پیام بوده و روشی کاملاً ایرانی و اسلامی و متناسب با مؤلفه‌های تربیتی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی نجفی عصر یک شنبه در مراسم رونمایی از سرود «بهتر از بهشت» با گرامیداشت میلاد حضرت معصومه (س) و میلاد امام رضا (ع) اظهار کرد: در عصر جنگ روایت‌ها اگر نتوانیم روایت‌های درست را در جامعه ارائه دهیم روایت دشمن غالب می‌شود لذا زبان هنر یکی از ابزار روایت سازی در جامعه خواهد بود.

وی با بیان اینکه سرود سلام فرمانده یکی از برنامه‌های مهمی بود که توسط گیلانی‌ها با زبان هنر در جهان طنین انداز شد، افزود: سرود بیانی کوتاه و جذاب برای انتقال پیام بوده و روشی کاملاً ایرانی و اسلامی و متناسب با مؤلفه‌های تربیتی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان با تاکید بر ارزش تربیتی زبان سرود افزود: سرود یکی از روش‌های سخن گفتن با جامعه و بستری برای انتقال مفاهیمی است که بیان مستقیم آن در جامعه میسر نیست.

وی با بیان اینکه باید با دقت به فعالیت دشمن نگریست تا دشمن با فعالیت خود ذهن جوانان را منحرف نکنند، تصریح کرد: باید نوجوانان را دریابید تا «مُرجعه» سبقت نگیرند، «مُرجعه» یعنی افرادی که معتقد دل پاک باشد کافی بوده و نیاز به عمل نیست سبقت نگیرد.

نجفی تفکر «مُرجعه» را خطرناک توصیف کرد چرا که بستر ساز هرگونه جنایتی خواهد بود، افزود: تفکر «مُرجعه» از زمان امام صادق (ع) بوده و امروز در جامعه ما نیز زمزمه می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان خطاب به نوجوان تاکید کرد: نوجوانان مسیرهای جدی، طولانی سخت و مؤثری را برای رسیدن به موفقیت پیش رو دارند اما خداوند مسیرهایی چون «احترام به پدر مادر» را به عنوان میانبُر رسیدن به موفقیت در مسیر نوجوانان قرار داده است.

سرود بیانی کوتاه و جذاب برای انتقال پیام است

به گزارش مهر، رونمایی از سرود «بهتر از بهشت» کاری از گروه سرود پسران تبار میرزا - بندر انزلی همزمان با ایام دهه کرامت و با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان در بندرانزلی برگزار شد.

کد خبر 6104460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha