۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۴۳

استاندار همدان:

ثبت روز باباطاهر در تقویم ملی پیگیری شود

ثبت روز باباطاهر در تقویم ملی پیگیری شود

همدان-استاندار همدان گفت: ثبت روز باباطاهر در تقویم ملی پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر یکشنبه در دومین جلسه‌ی شورای فرهنگ‌عمومی استان، گفت: ثبت روز ۳۱ اردیبهشت‌ماه به عنوان روز باباطاهر در تقویم ملی با توجه به غنای فرهنگی استان پیگیری شود.

وی افزود: امور مربوط به دکه‌های مطبوعاتی به سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری محول شود تا عملکرد فرهنگی مناسب‌تری داشته باشند.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: اجرای طرح ملی آیه‌های زندگی برای ترویج و تبلیغ ارزش‌های دینی در دستگاه‌های اجرایی، مدارس، دانشگاه‌ها و سطح جامعه با جدیت پیگیری شود.

وی اظهار کرد: از متولیان امر به دلیل هماهنگی و انسجام مناسب در راستای اجرای طرح نور که باعث رضایت‌مندی عمومی شهروندان شده است، قدردانی می‌کنم.

استاندار همدان گفت. هیأت اجرایی، نظارت و ستاد انتخابات استان در دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تلاش‌های بسیاری در حوزه انتخابیه ملایر انجام دادند و انتخابات سالم و امنی به صورت الکترونیک برگزار شد.

وی بیان کرد: توجه به مسائل فرهنگی و نهضت احیای بافت‌های تاریخی که توسط اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شروع شده است، در زیباسازی منظر شهری حائز اهمیت بوده و قابل تقدیر است.

کد خبر 6104483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha