۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۲۳

رییس حوزه هنری البرز خبر داد؛

تولید ۳ نماهنگ با موضوع دهه کرامت توسط حوزه هنری البرز

تولید ۳ نماهنگ با موضوع دهه کرامت توسط حوزه هنری البرز

کرج- رییس حوزه هنری استان البرز گفت: این مجموعه در حال تولید حداقل سه نماهنگ با موضوع امام رضا (ع)، ارادت و علاقه کرجی‌ها به امام رئوف و روز دختر است.

محمد مهرابی در گفت وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک دهه کرامت به همه هم استانی‌ها و ملت شریف ایران گفت: ولادت با سعادت دو گوهر گیتی حضرت ثامن الحجج (ع) و خواهر بزرگوارشان حضرت معصومه (س) ایام مناسبی برای یکی شدن و یکدل شدن است و امیدوارم کریم بودن را از این خاندان بزرگ خصوصاً امام رئوف تلمذ کنیم.

وی در خصوص اقدامات حوزه هنری استان البرز در دهه کرامت توضیح داد: فضاسازی شهری با نصب بیلبوردها و دیوارنگاره‌ها با موضوع دهه کرامت، برگزاری جشن هنری روز دختر و تقدیر از دختران هنرمند در دهکده تفریحی باغستان با همکاری گروه هنری بانوان راویه از جمله فعالیت‌های حوزه هنری استان البرز به شمار می‌روند.

رئیس حوزه هنری استان البرز با اشاره به تولیدات رسانه‌ای این مجموعه در دهه کرامت ادامه داد: این مجموعه در حال تولید حداقل سه نماهنگ با موضوع امام رضا (ع)، ارادت و علاقه کرجی‌ها به امام رئوف و روز دختر است. اکنون نماهنگ سوم مراحل پایانی خود را سپری می‌کند و امید آن می‌رود به زودی برای پخش و انتشار در فضای مجازی و صداوسیما آماده شود.

مهرابی با اشاره به نقش آفرینی بانوان هنرمند در تبیین معارف اهل بیت (ع) به ویژه در دهه کرامت مطرح کرد: در روز پنجشنبه طی مراسمی از ۴۰ نفر از هنرمندان دختر و نوجوان البرزی که در این حوزه فعالیت داشته‌اند، تقدیر به عمل می‌آید. این هنرمندان از بازیگران تئاتر و گروه سرود هستند.

وی از برگزاری اجتماع بزرگ ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در شهر کرج در روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه خبر داد و ضمن دعوت از همه البرزنشینان برای حضور در این مراسم بیان کرد: در این رویداد معنوی باشکوه، حوزه هنری استان البرز در زمینه محتوا سازی، فضاسازی و پوشش رسانه‌ای قبل، حین و پس از مراسم و نیز تبلیغات برنامه فعالیت می‌کند.

رئیس حوزه هنری استان البرز در پایان از همه فعالیت‌های انجام شده در راستای برگزاری رویداد بزرگ اجتماع امام رضایی‌ها تشکر و اظهار امیدواری کرد: این اجتماع به نحو احسن برگزار شود تا برگ افتخار آفرین دیگری در عرصه ولایتمداری و ولایت محوری در دفتر افتخارات استان البرز ثبت شود.

کد خبر 6104551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha