۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۴۹

امام جمعه کرمانشاه:

اقتصاد رگ حیات جامعه است

اقتصاد رگ حیات جامعه است

کرمانشاه- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه با اشاره بر اهمیت مسائل اقتصادی در جامعه گفت: اقتصاد رگ حیات جامعه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حبیب الله غفوری بعد از ظهر یکشنبه در دیدار با مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه و مدیران دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت اقتصاد و دارایی در استان، اقدامات دولت در راستای بهبود وضعیت معیشت مردم را قابل‌توجه خواند و بیان کرد: دولت مصمم است که با اتخاذ تصمیمات مناسب، مشکلات زندگی و معیشت مردم را حل کند و حقیقتاً کلید بسیاری از پیشرفت‌هایی که توقع داریم در جامعه رخ بدهد، در لابه‌لای همین سیاست‌ها و رویکردها قرار دارد.

وی با مروری بر اهمیت نقش اقتصاد و معیشت در زندگی مردم، افزود: امور معیشتی نقشی بسیار اساسی در زندگی مردم دارند و در کلام معصومین (علیهم‌السلام) نیز نقل شده است که اگر فقر از دری وارد شود، ایمان از درب دیگر خارج می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه با بیان اینکه تسهیل کار تولید، صادرات و واردات، یکی از مهم‌ترین کارهای دولت است، تصریح کرد: مجموعه فعالیت دستگاه‌های مرتبط با اقتصاد، مانند رگ حیات جامعه است و اگر درست و به‌موقع کار خود را انجام دهند، جامعه‌ای زنده و پویا خواهیم داشت.

کد خبر 6104616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha