۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۰۵

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل خبر داد؛

انجام ۲۰ هزار بازدید از واحدهای تولیدی و کارگاهی اردبیل

انجام ۲۰ هزار بازدید از واحدهای تولیدی و کارگاهی اردبیل

اردبیل- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: در سال گذشته بیش از ۲۰ هزار بازدید از واحدهای تولیدی و کارگاهی در سطح استان انجام شده است.

بهروز رحیم زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت شبه قضائی به شکایات کارگران و کارفرمایان رسیدگی می‌کند و آرای صادر شده در شورای بدوی و حل اختلاف لازم الاجرا است.

وی خاطرنشان کرد: در رسیدگی به این شکایت نماینده کارگران، کارفرمایان و دولت در جلسات حاضر شده و متناسب با اسناد و مدارک به شکایات رسیدگی می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۱۲۵ هزار نفر کارگر در واحدهای تولیدی استان اردبیل مشغول فعالیت هستند تا در این جبهه اقتصادی مهم و ارزشمند به اقتدار کشور کمک کنند.

رحیم زاده افزود: ۸ هزار نفر در یک سال اخیر به تعداد کارگران بیمه شده در واحدهای تولیدی اردبیل افزوده شده است تا سنگر تولید خالی نماند.

وی مسیر پیشرفت و توسعه کشور را با وجود جامعه کارگری و تولید مسیر امیدآفرین توصیف کرد و گفت: کشور ما دارای برنامه منسجم در تقویت جبهه تولید است و تلاش می‌کنیم تا شأن و جایگاه کارگر مورد صیانت قرار گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: امسال ۵۵ برنامه را در هفته کار و کارگر با رویکرد ایجاد شور و نشاط در بین جامعه کارگری، حضور در واحدهای تولیدی و کارگاهی و پراکندگی برنامه‌ها در شهرستان‌های مختلف اجرایی و عملیاتی کردیم.

رحیم زاده یاد و خاطره ۲۰۰ شهید جامعه کار و کارگری استان را گرامی داشت و گفت: امروز کارگران در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند و جهاد آنها کمتر از شهادت نیست.

کد خبر 6104655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha