۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۰۷

سرهنگ فیروز کشیر مطرح کرد؛

آخرین وضعیت ترافیکی تهران/ اجرای طرح جناغی‌ها در بزرگراه‌ها

آخرین وضعیت ترافیکی تهران/ اجرای طرح جناغی‌ها در بزرگراه‌ها

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های پایتخت را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فیروز کشیر معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز دوشنبه بیست و چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیرهای غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین اما روان در سطح پایتخت بودیم.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: بار ترافیک در بزرگراه‌های همت، چمران، آبشناسان، شیخ فضل الله، یادگار امام (ره) و محمد علی جناح شروع شده و در حال شکل گرفتن است.

وی ادامه داد: همچنین بار ترافیکی در بزرگراه آزادراه تهران کرج، آزادگان، بابایی، نیروی زمینی، شهید سلیمانی، صیاد، زین‌الدین، امام علی (ع)، علامه، جانبازان، بزرگراه لشگری و رسالت نیز در حال شکل‌گیری و پر تراکم است.

وی افزود: بر همین اساس در انتهای بار ترافیکی در آزادراه تهران کرج در هر دو مسیر روان و خلوت، آزادگان خلوت و روان، آبشناسان سنگین، علامه شقایق روان و در حال حرکت، شیخ فضل الله پل یادگار سنگین، بابایی نیروی زمینی روان و در حال حرکت، زین‌الدین فعلاً خلوت و روان وبار ترافیکی آن بزرگراه امام علی (ع) به شمال و رسالت نیز از پل سید خندان سنگین است.

سرهنگ کشیر ابراز داشت: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از شهیدان به دلیل نقص معبر و عرض کم پر تراکم و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت می‌باشد.

وی گفت: طرح جناغی‌ها در معابر بزرگراهی در حال اجراست و این طرح به این منظور انجام می‌شود که تعداد معدودی از رانندگان هستند که قوانین را رعایت نکرده و قصد دارند زودتر از رانندگانی که در انتظار ورود به رمپ‌ها و خروجی‌ها حضوری منظم دارند وارد شوند و به قول معروف زرنگی نمایند که تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ، با حضور خود در این مقاطع از این تخلف رانندگان جلوگیری به عمل می‌آورند.

جزئیات حادثه جرحی بین اتوبوس و سواری شاهین در بزرگراه زین‌الدین

سرهنگ کشیر گفت: صبح دیروز یک فقره تصادف سنگین جرحی بین یک دستگاه اتوبوس و سواری شاهین که از شهرهای شمالی وارد پایتخت شده بود در مسیر بزرگراه زین‌الدین به غرب پل استخر در ساعت ۰۶:۳۵ دقیقه صبح روی می‌دهد. در این حادثه اتوبوس به دلیل خواب آلودگی راننده آن منحرف و به شدت با سواری شاهین که در مسیر خود در حال تردد بوده برخورد می‌نماید که در این حادثه کودک یک ساله دچار آسیب از ناحیه پا و راننده و سرنشین نیز دچار آسیب دیدگی می‌گردند و به این دو وسیله نقلیه نیز آسیب زیادی وارد می‌آید.

وی افزود: پلیس بارها و بارها در خصوص استراحت کافی و لازم رانندگان قبل از سفر هشدارهای لازم را داده است و مجدداً از رانندگان می‌خواهیم که به هیچ عنوان با خستگی و خواب آلودگی پشت فرمان ننشینند و جان خود و دیگران را به دلیل این سهل انگاری به خطر نیندازند. چرا که درصد زیادی از حوادث رانندگی به عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی باز می‌گردد. در این حادثه راننده اتوبوس بخش خصوص به دلیل عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی مقصر در حادثه می‌باشد.

کد خبر 6104768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha