۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۲۳

مدیرکل استاندارد البرز:

اجازه به مخاطره افتادن امنیت و سلامت شهروندان را نخواهیم داد

اجازه به مخاطره افتادن امنیت و سلامت شهروندان را نخواهیم داد

کرج- مدیرکل استاندارد البرز گفت: در خصوص استاندارد سازی یکی از پیست‌های اسکی بین المللی در البرز با شفافیت کامل اجازه ندادیم و نخواهیم داد که امنیت و سلامت شهروندان به مخاطره بیفتد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد آئینی صبح دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان البرز ضمن تبیین و تشریح وظایف اداری و سازمانی اداره کل استاندارد البرز به بیان خدمات این اداره کل در سال ۱۴۰۲ و دو ماهه اول سال ۱۴۰۳ پرداخت و خواستار حمایت امام جمعه کرج، مراجع تقلید و مقامات ارشد استان از پیاده سازی، ترویج و توسعه فرهنگ و الزامات استاندارد شد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از برندهای تجاری معروف و بزرگ کشور در البرز فعال هستند، افزود: با پیگیری مقامات عالی سازمان در دولت مردمی، رتبه جهانی سازمان ملی استاندارد ایران در دنیا از ۲۶ به ۲۰ ارتقا یافت و اخیراً نیز در بحث هم ترازی، امضای سازمان ملی استاندارد ایران جهانی شده که از نتایج ملموس آن رشد صادرات کشور، صرفه جویی ارزی و سهولت صادرات محصولات واحدهای تولیدی کشور است.

دبیر شورای استاندارد استان البرز مطرح کرد: در راستای حفظ حقوق شهروندان، با جدیت پیگیر استانداردسازی آسانسورهای مسکن مهر بوده و برای حصول اطمینان از امنیت روانی و سلامت کودکان و شهروندان، تجهیزات تفریحی غیر استاندارد شهربازی‌ها و زمین‌های بازی استان را شناسایی کرده و ضمن معرفی متخلفان به مراجع صالح قضائی، به مالکان این تجهیزات اخطار جمع آوری داده شده است.

مدیرکل استاندارد استان البرز خاطرنشان کرد: علیرغم هجمه بعضی از افراد مغرض، در خصوص استاندارد سازی یکی از پیست‌های اسکی بین المللی که در استان البرز واقع شده است، به هیچ وجه کوتاه نیامده و با شفافیت کامل اجازه ندادیم و در آینده نیز اجازه نخواهیم داد که امنیت و سلامت شهروندان به مخاطره بیفتد.

کد خبر 6104801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha