۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۳۳

مسوول روابط عمومی سپاه بیت‌المقدس کردستان:

روابط عمومی و اصحاب رسانه باید به جهاد تبیین بپردازند

روابط عمومی و اصحاب رسانه باید به جهاد تبیین بپردازند

سنندج_مسوول روابط عمومی سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: اصحاب رسانه و روابط عمومی در جهاد تبیین نقش موثری دارند و باید به این مهم بپردازند.

به گزارش خبرنگار مهر، خالدیان صبح دوشنبه در مراسم روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی اظهار کرد: به دلیل اهمیت جهاد تبیین در جامعه ما، روابط‌عمومی ادارات و نهادها و رسانه‌ها باید به این مقوله مهم بپردازند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سپاه بیت‌المقدس در حوزه رسانه و روابط عمومی افزود: اقدامات گسترده‌ای در استان طی سال قبل انجام شد که منجر به اطلاع‌رسانی بهتر رویدادهای رسانه‌ای در استان می‌شود.

وی افتتاح گروه تواشیح و مدیحه‌سرایی، صدور کارت خبرنگاری به ۲۴ خبرنگار، صدور مجوز دفتر خبرگزاری بسیج از جمله فعالیت‌های روابط عمومی سپاه بیت‌المقدس در کردستان طی شش ماه دوم سال قبل بوده است.

وی همچنین از راه‌اندازی گروه تلویزیونی و خبرگزاری بسیج در سپاه بیت‌المقدس خبر داد و ادامه داد: ۱۲ دفتر خبرگزاری بسیج و گروه تلویزیونی در استان به منظور ارتقای سطح اطلاع‌رسانی در استان ایجاد شده است.

مسؤول روابط عمومی سپاه بیت‌المقدس کردستان یادآور شد: روزجهانی روابط عمومی روزی برای بیان اهمیت و جایگاه این روز است.

خالدیان از روابط عمومی و رسانه به عنوان یک هنر یاد کرد و گفت: روابط عمومی حرفه‌ای است که می‌تواند منجر به ارتباط ارگان‌ها و نهادها با مردم شود.

کد خبر 6104848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha